Mika M Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2024 Merkki: Boardman Race Malli: Rival 1 Lyhyt kuvaus: tehomittarilla Rungon koko: M Kuvaus: Tarpeettomana ehjä, hyvä pyörä lenkkeilyyn, harjoitteluun, työmatka-ajoon, tms. Olen ajanut tälläkin pyörällä paljon, ja käytön jälkiä on. Mutta on myös huollettu, mm. koko osasarja vaihdettu jokin aika sitten. Kaikki laakerit, voimansiirto, ym. kulutusosat kunnossa. Tehomittari on erittäin laadukas, samoin Sramin 11 SPD -osasarja. Pyörä on kevyt ja nopea. Kokoonpano: Runko: Boardman Race, alumiinia, osittain sisäinen vaijerireititys. Koko: M. Geometria on rento. Luulen, että sopii 170-180 cm:n mittaiselle kuljettajalle, jalan sisämitta 82-88 cm. (Itse olen 172.5 cm, jalan sisämitta 84 cm, sopii täydellisesti.) Keskiölaakerit: Sram GXP, BSA68 Kampisarja: Sram Rival 1 X-Sync -ratas Etuhaarukka: Boardman, hiilikuitua, kartioitu hiilikuituinen ohjainputki väri: Midnight Metallic Blue headset: FSA satuputki: Boardman, alumiinia kiekot: Easton/takanapa CycleOps Powertap G3 -tehomittarilla (uusi paristo) renkaat: kahdet uudet, ajamattomat renkaat! Nappularenkaat Scwalbe CX Pro, maantierenkaat Continental Ultra Sport 3. tanko: Pro Discover gravel tanko kahvat: Sram Rival 1 stem: FSA Omega satula: saat valita uuden, sopivan satulan (kuvassa näkyvä on rikki pinnasta). pullotelineet: Vision, 2 kpl, tukevat, pullo ei putoa tarvikkeet: USB-ladattavat, laadukkaat Botrager huomiovalot, jotka näkyvät myös valoisassa ja niille integroidut kiinnikkeet. Garmin -pyöräilytietokoneen pidike. Lokasuojat. Polkimet: normaalit polkimet (kuvan lukkopolkimet eivät kuulu mukaan) rataspakka: Sram PG-1130, rattaat 11-42 ketju: Sram, juuri kuumavahattu (Rex Black Diamond) takavaihtaja: Sram Rival 1, pitkä häkki jarrut: Tektro R359 jarrupalat: kunto hyvä Hinta: 300 € Paikkakunta: Pirkkala Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Soita/SMS/WA nolla viis nolla 9108889
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään