Jump to content

Myyty Merida Cyclocross 4 Cyclocross-pyörä, shimano 105, 55, Espoo


hpo

Recommended Posts

Merkki: Merida

Malli: Cyclocross 4

Lyhyt kuvaus: Cyclocross-pyörä, shimano 105

 

Rungon koko: 55

 

Kuvaus: Selkä ei oikein enää taivu maantiepyöräilyyn ja koska tuli uusi maastopyörä hankittua niin laitetaan vuosia palvellut Meridan cyclocross 4 myyntiin. Pyörä on ostettu kesällä 2014 Varkaudesta ja ollut minulla käytössä siitä lähtien.

Runkokoko on 55cm ja sopinee noin 178-185cm pitkälle kuskille (olen itse 183cm). Kahdet jarrukahvat ja Shimanon 105 osasarja. Pyörää on aina huollettu säännöllisesti vähintään kerran vuodessa. Viimeisimmässä huollossa uusittu jarruihin kiekot ja palat sekä laitettu uusi ketju ja takapakka (tästä on myös kuitti). Pari vuotta sitten uusittu voimansiirto ja etukiekko. Runko on ehkä, mutta saanut vuosien saatossa jonkun verran naarmuja. Pyörää on säilytetty aina lämpämässä varastossa. Viimeiset pari vuotta ollut maltillisella ajolla, noin 400-500km vuodessa.
Kaupat mieluusti Espoon Leppävaarassa tai jossain lähialueella. 

 

Hinta: myyty

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yhteydenotot YV:llä tai sähköpostilla [email protected]

 

 

IMG_2050.jpegIMG_2045.jpegIMG_2047.jpegIMG_2046.jpegIMG_2044.jpegIMG_2043.jpeg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: hpo
Myyty
Link to comment
Share on other sites

  • hpo changed the title to Myyty Merida Cyclocross 4 Cyclocross-pyörä, shimano 105, 55, Espoo

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...