Jump to content

Santa Cruz Hightower V3 tai Bronson V4 Hiilikuiturunko, Vantaa


Jre

Recommended Posts

Merkki: Santa Cruz

Malli: Hightower V3 tai Bronson V4

Lyhyt kuvaus: Hiilikuiturunko

 

Kuvaus: Ostetaan L kokoinen Hightower V3, 5010 V5 tai Bronson V4 runko, C tai CC kuitu. Tarjoa!

Vaihto nykyiseen -21 Tallboy V4 CC koko L myös mahdollinen.

 

Hinta: Tarjoa

 

Paikkakunta: Vantaa

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yv

 


Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moi,

 

Mulla olis kohta menossa myyntiin Bronson V3(2021-2022) CC runko XL (485 reach) Rokkarin super deluxe Ultimate iskarilla.

 

Sen lisäks saattais olla tulossa keväämmällä myyntiin Hightower 3 CC L runko Rokkarin super deluxe Ultimate iskarilla. Tätä en ole vielä päättänyt, koska uusi runko ei vielä varmistunut.

 

Jos kiinnostaa niin voidaan jatkaa juttua, hintoja en vielä ehtinyt miettiä kovin pitkälle. Molemmat todella hyvässä kunnossa, iskarit molemmissa huollettu ja tuunattu Fillariosassa. 

 

Bronsoniin mahdollista laittaa mukaan Cascade componentin LT linkku kaupan päälle, jos haluaa pyörälle muuntautumiskykyä esim parkkiin tms.

 

https://cascadecomponents.bike/products/v3-bronson-lt-link

 

Hightowerissa invisiframe suojakalvo.

 

Mikko

Link to comment
Share on other sites

Moro,

 

Hightower 3 kiinnostaa erittäin paljon. Bronson on liian vanha. Laita ihmeessä viestiä kun/jos homma selviää.

 

Kiire mulla ei ole kun ei ajokelejäkään vielä pitkään aikaan. Tosin oon tässä miettinyt tilaanko commencalilta uuden metan jos ei sopivaa santa cruzia löydy. Mutta SC etusijalla.

Muokattu: , käyttäjä: Jre
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...