EPH Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Orbea kiinnostaisi. Mutta millä sen saisi Lahden seudulle? Ei sinulla Satu olemaan asiaa tänne päin? /Erkki Heinonen
Jukka Puolakanaho Kirjoitettu 3 tuntia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 3 tuntia sitten (muokattu) 2 tuntia sitten, EPH kirjoitti: Orbea kiinnostaisi. Mutta millä sen saisi Lahden seudulle? Ei sinulla Satu olemaan asiaa tänne päin? /Erkki Heinonen Hei, ei ole tiedossa nyt reissua siihen suuntaan. Tuttu kyllä ajaa lähes viikottain sinne päin, että voisin kysästä mahtusko se kyytille. Toki onnistuu myös matkahuollolla, kun maksat rahdin. Muokattu: 3 tuntia sitten, käyttäjä: Jukka Puolakanaho
EPH Kirjoitettu 1 tunti sitten Kirjoitettu 1 tunti sitten Kuulostaa hyvältä. Sitä ennen olen kiinnostunut veto laitteiden kunnosta. Onko ketjua vaihdettu tai sen venymää mitattu? Entä rataspakan kunto? Onko rungossa merkittäviä vaurioita esim kivikosketuksista? Entä vaihde vaijeri? Onko uusittu? Onko sisäkumit vaiko tubeless renkaat? Ja vielä varmistuksen koko. Itse olen 172 cm joten mainitsemasi M-koko pitäisi olla juuri minulle sopiva. Terveisin Erkki Heinonen
Jukka Puolakanaho Kirjoitettu 1 tunti sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 1 tunti sitten 11 minuuttia sitten, EPH kirjoitti: Kuulostaa hyvältä. Sitä ennen olen kiinnostunut veto laitteiden kunnosta. Onko ketjua vaihdettu tai sen venymää mitattu? Entä rataspakan kunto? Onko rungossa merkittäviä vaurioita esim kivikosketuksista? Entä vaihde vaijeri? Onko uusittu? Onko sisäkumit vaiko tubeless renkaat? Ja vielä varmistuksen koko. Itse olen 172 cm joten mainitsemasi M-koko pitäisi olla juuri minulle sopiva. Terveisin Erkki Heinonen Ketju vaihdettu viime kesänä ja on hyvässä kunnossa, mittasin sen keväällä ja ei ollu vielä 0.5% venymää, alkuperäinen takapakka ja ei juurikaan kulumaa. Alkuperäinen alumiini vapaaratas vaihdettu teräksiseen. Rungossa ainoastaan muutama kiven iskemä ja ketjun pomppimisesta tullut maalivirhe chainstayhin. Kammen päistä löytyy kulumaa kiviin osumisista. Keskiölaakeri myös vaihdettu viime kesänä. Renkaat voi valita joko litkuilla taikka sisureilla, jätän nuo fastrakit mitkä nyt paikoillaan niin itselle. Mukaan saat alkuperäset renkaat ja sitten lähes uudet maxxis dissectorit. Vaihteet toimii täysin eikä ole ollut tarvetta vaihtaa vaijereita. Jarrupalat on EBC metalli palat jossa hyvin pintaa. Mukaan myös uusi vaihtajan korvake. Koko varmasti käy sinulle, itse olen 176 ja L koko olisi ollut mulle taulukon mukaan sopiva, mutta tämä M koko tuntui paremmalta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään