Jump to content

Felt QX75 FeltQX75,12,4kg,maantierenkaat, 55, Pori


Romulainen

Recommended Posts

Merkki: Felt

Malli: QX75

Lyhyt kuvaus: FeltQX75,12,4kg,maantierenkaat

 

Rungon koko: 55

 

Kuvaus: Myydään Feltin QX75 kevyt maantiepyörä kapeilla renkailla. Runkokoko 55. Suoraan jokapäiväisestä ajosta, edullisesti koska itsellä ei ole aikaa löytynyt esim vaijereiden vaihtoon, ja koska koulumatkapyöräilyn haluan vaihtaa linja-autolla matkustamiseen mukavuus-syistä, kun tässä jo vuosia sotkettu kesät talvet!:)
Sinänsä tästä en malttaisi luopua, mutta katselen itselle maastopyörän kun valmistun, sellainen alunperin pitikin hankkia, mitta sitten ihastuinkin tähän, oli niin kevyt polkea ja hyvä pyörä:)
Pyörällä painoa 12,4kg, Shinamon vaihteisto, mutta tuo toinen kupu pudonnut tuosta missä näkyy vaihteiden numerot. Ostettu käytettynä, edellinen omistaja tainnut säilyttää pyörää pihalla, itse suosiolla olen kantanut sisätiloihin katoksen sijaan, kun 6 pyörää karannut vuoden aikana! 🤬
Koulun aikana toki joutunut pihalla olemaan.
Nämä pienet viat huomioitu hinnassa, runkonumero kunnossa. Kuvia saa pyytämällä lisää, puhelin kun jumittaa kun useampaa koitin ladata.
Hinta 200€
Porin keskustasta noin 1km.

Olen kyllä valmis postittamaan tuotteen, ja tiettyihin paikkoihin saattaa kulkeutuakin kun perhe ajelee, mutta olethan tosiostaja etkä esim kalastele tietoja muka-Postin kautta. Näitä ollut nyt 9 pienessä ajassa, tunnistan kyllä huijauksen! Muiden kanssa höpisen kyllä mielelläni lisää!:)

 

Hinta: 200

 

Paikkakunta: Pori

Maakunta: Satakunta

 

Yhteystiedot: Puhelimitse tavoittaa nopeammin, mutta laitathan ensin viestiä:0417286066
tai
Sähköpostilla:[email protected]

 

 

20240116_132202.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Romulainen
kuvien lisäys. en nytkään saa kuin yhden kuvan kun valitse tiedostoa napista ei tapahdu mitään...?
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...