Jump to content

Cube Peloton Claris 2015 Maantiepyörä, 56, Kouvola


Karelia185

Recommended Posts

Merkki: Cube

Malli: Peloton Claris 2015

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä

 

Rungon koko: 56

 

Kuvaus: Ajettu omassa käytössäni 15 230.8km. Ostin täältä käytettynä ehkä 2017. Silloin muistaakseni myyjä kertoi ajaneensa tällä n. 1500km. Itse olen pari kaatumista tämän kanssa käynyt läpi. Murtumia ei ole huolloissa löytynyt.

Myyn, koska ostin itselleni uuden pyörän ja tämä jää tarpeettomaksi. En ole liikkeessä huollattanut viime vuonna (aiemmin kyllä), suosittelen mahdollista ostajaa käyttämään tämän ihan perushuollossa ja puhdistuksessa, ellei ole itse ns. tekijämies.
Takapakan olen muutamaan kertaan vaihtanut tämän omistaessa, nytkin uusi pakka hyllyssä, en ole vaan jaksanut vaihtaa. Sen saa mukaan, sekä uuden ketjun. Mukaan löytyy myös Clariksen käyttämätön uusi takavaihtaja. Tämä joskus Kiinasta tilattu, sen toimivuuteen tai aitouteen en ota sen enempää kantaa.
Eturattaita en ole vaihtanut ikinä. Jarruiksi on päivitetty Shimanon 105 sekä vanteiksi on päivitetty Shimano R500, renkaina uudet Continental Supersportit. Vaihteistona siis Shimano Claris 3x8.
Tankonauhan sarviin olen vaihtanut kerran, alkaa ehkä olla uusien paikka.

Olen 179cm, pitkällä selällä ja lyhyillä jaloilla. Ajoasento tällä rungon koolla ollut aikamoisen rento ja pysty.

Pullotelineitä, pedaaleita yms. kilkkeitä en anna mukaan, ne siirtyy omaan uuteen.

Yleiskunto mielestäni tyydyttävä. Hyvin palvellut minua ja hinta/kilometrisuhde ollut enemmän kuin hyvä.
Vain nouto Kouvolasta.

 

Hinta: €200

 

Paikkakunta: Kouvola

Maakunta: Kymenlaakso

 

Yhteystiedot: 0449983091
whatsapp tavoittaa helpoiten. Puheluihin toisinaan haastavaa vastata.

 

 

cube.jpgIMG_0792.JPGIMG_E0793.JPG

 

 

IMG_0813.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Karelia185
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...