Jump to content

MYYTY: Täysjousto Santa Cruz Nickel


jarit

Recommended Posts

Kuvaus: Santa Cruz Nickel 2011,  koko L eli 19" ja sopii noin 175-182 kuskille (olen itse 180). Iskari huollettu kerran Tampereella.

Keula Fox Talas 140mm, 2013. 

Kiekot WTB Stryker XC 26",  ehdottoman suorat ja parhaat maasto kiekot joilla olen koskaan ajanut
Vaihteet 1x10 Sram X9

Jarrut Formula RX, modulaation säädöllä ja levyt 180mm 

Satulatolppa RockShock Reverb

Tanko Crank Brothers Cobolt 11 hiilari tanko

Kammet XT.

 

Homman nimi on että tämä on ollut minulla varsin vähällä ajolla ja seisonut tallissa välillä pitkiäkin aikoja. Viime syksystä poikani ajeli tällä koulua jonkin verran. Asiallinen laite, mutta käytön jälkiä toki löytyy. Poika ei tarvitse tätä enää ja mä en itse aja enää maastoa. Kuva on joulukuulta 2012 kun kun vaihdoin kiekot&keulan.  (lamppu ei kuulu mukaan)

Jarrupaloja, uutta ketjua, jarrujen ilmaus systeemiä. iskaripumppuja, jarrusatuloiden korvakkeita, jne tavaraa löytyy ja kaikki kuuluu mukaan. 

Tehtaan paperit rungolle löytyy myös, kenties myös keulalle.

 

Jos isoimmille osille löytyy kiinnostusta, niin voin myydä rungon, keulan kiekot erikseen.  Näistä kiinnostuneet vastatkoot tähän ilmoitukseen suoraan.

 

p41668661-4.jpg

Hintapyyntö: 1100

Paikkakunta: Turku

Yhteydenottotapa: [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...