jarit Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2014 Kuvaus: Santa Cruz Nickel 2011, koko L eli 19" ja sopii noin 175-182 kuskille (olen itse 180). Iskari huollettu kerran Tampereella.Keula Fox Talas 140mm, 2013. Kiekot WTB Stryker XC 26", ehdottoman suorat ja parhaat maasto kiekot joilla olen koskaan ajanutVaihteet 1x10 Sram X9Jarrut Formula RX, modulaation säädöllä ja levyt 180mm Satulatolppa RockShock ReverbTanko Crank Brothers Cobolt 11 hiilari tankoKammet XT. Homman nimi on että tämä on ollut minulla varsin vähällä ajolla ja seisonut tallissa välillä pitkiäkin aikoja. Viime syksystä poikani ajeli tällä koulua jonkin verran. Asiallinen laite, mutta käytön jälkiä toki löytyy. Poika ei tarvitse tätä enää ja mä en itse aja enää maastoa. Kuva on joulukuulta 2012 kun kun vaihdoin kiekot&keulan. (lamppu ei kuulu mukaan)Jarrupaloja, uutta ketjua, jarrujen ilmaus systeemiä. iskaripumppuja, jarrusatuloiden korvakkeita, jne tavaraa löytyy ja kaikki kuuluu mukaan. Tehtaan paperit rungolle löytyy myös, kenties myös keulalle. Jos isoimmille osille löytyy kiinnostusta, niin voin myydä rungon, keulan kiekot erikseen. Näistä kiinnostuneet vastatkoot tähän ilmoitukseen suoraan. Hintapyyntö: 1100Paikkakunta: TurkuYhteydenottotapa: [email protected]
Niclas Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2014 kiinnostaisko poppikamat ja dirtti vaihossa?
jarit Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2014 Valitettavasti ei ole tarvetta poppikamoille tai dirtille, mutta maantierunko voisi käydä.Unohtui mainita että saa olen tavoitettavissa voicena 04sataa-197223 ja kuuntelen hyvät ehdotukset.
BmxMaastopyöräilijä Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2014 Kiinnostaisiko vaihdossa joko Rossano maantiepyörä tai Corratec x-vert motion disc 2013? tai molemmat?
jarit Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2014 Nickel vaikuttaa myydylle. Kiitos kaikille kiinnostuneille; teitä oli yllättävän paljon ja halukkuutta kaupantekoon myöskin terv. /jarit
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään