nikkkke Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2023 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2023 Merkki: Surly Malli: Grappler, Lyhyt kuvaus: Gravel / Bikepacking / Touring Rungon koko: L Kuvaus: Vuoden mulla ollut 2,156.9 km ajettu Surly Grappler. Hyvä peli vähän rouheampaan maastoon ja työmatkaan mm. talvella. Keskiö, ohjainlaakeri ja vapaaratas tästä on kerran huollettu eli rasvattu tossa viime keväänä. Ketjut taisin myös vaihtaa jossain kohdassa. Hyvässä kunnossa koko laite. Hankittu Foxcompista Turusta vuosi takaperin. Kuitti löytyy. Tämä on L koko ja mä olen 184 pitkä ja tää koko tuntuu tolkulta. Mukaan saat: Kuvien SKS lokarit Kuvien 2.1 tuumaiset panaracerit gravel kingit sekä orkkis maastokumit Kuvien lyhyen Pro stemmin ja orkkis pidemmän stemmin Kuvien liilat OneUp komposiittipolkimet Ruskea Brooksin satula ei lähde mukaan, et sä sitä haluaisikaan. Mukaan orkkis WTB satula. Geo ja palat Foxcompin tai Surlyn sivuilta: https://foxcomp.fi/surly-ghost-grappler-sage-green Hinta: 1600€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Nikke / o5o3143716 Tekstaa tai soita
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään