Jump to content

MYYTY Canyon Grail 7 AL eTap Gravel-pyörä, XS, Oulu


Joycepro

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Grail 7 AL eTap

Lyhyt kuvaus: Gravel-pyörä

 

Rungon koko: XS

 

Kuvaus: MYYTY Canyon Grail 7 etap (tehomittarilla)

Myydään uuden pyörän tieltä pois Canyon Grail AL 7 eTap runkokoossa XS. Pyörään on asennettu vasemman kammen Sram Rival AXS D1 DUB -tehomittari. Canyonin mukaan pyörää suositellaan 166 - 172 cm:lle kuskille. Itse olen 170 cm pitkä ja geometria sopii itselle vallan mainiosti.

Pyörä on tilattu Canyonilta 15.2.2022 ja on otettu käyttöön 21.2.2022. Pyörää on säilytetty aina sisätiloissa, puhdistettu jokaisen lenkin jälkeen ja huollettu säännöllisesti.

Ensihuolto on tehty 19.4.2022 Velobiassa 300 km:n jälkeen ja vuosihuollettu Haagan pyörähuollossa 3200 km:n kohdalla. Saat yhteenvedon vuosihuollosta halutessasi. Pääsääntöisesti olen ajellut maantielenkkejä ja kilometrejä on kertynyt kaiken kaikkiaan 5091 km. Pyörässä on jonkin verran käytön jälkiä, mutta ei mitään suurempaa kosmeettista vauriota.

Olen vaihtanut pyörään sisäkumeiksi Tuboliton sisurit ja Gravelking SK Slick 38 mm -ulkorenkaat. Sisuri ja ulkokumi ovat paikattuja muutamien puhkeamisten vuoksi, joten renkaat kannattaa laittaa vaihtoon, jos ongelma jatkuu.

Pyörän speksit oheisen linkin takaa: https://www.canyon.com/fi-fi/ale-polkupyora/gravel/grail-7-etap/3094.html?dwvar_3094_pv_rahmenfarbe=GN%2FBK

Polkimet ja Garminin etuteline eivät sisälly kauppaan.

Saat kaupan mukana halutessasi:

* Canyon Grailin omat lokasuojat
* Canyonin pakkauslaatikon, ohjekirjat ym. pakkauksen mukana tulleet tarvikkeet
* Canyonin juomapullotelineen
* Canyonin Top Tube bagin.

Lisätietoja ja kuvia saat pyytämällä. Pyörä sijaitsee Oulussa ja kaupat tehdään ensisijaisesti kasvotusten.

Hintapyyntö 1800€

 

Hinta: 1800€

 

Paikkakunta: Oulu

Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa

 

 

IMG_3298.jpegIMG_5295.jpegIMG_5301.jpegIMG_5651.jpegIMG_5652.jpegIMG_5653.jpeg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Joycepro
Pyörä myyty
Link to comment
Share on other sites

  • Joycepro changed the title to MYYTY Canyon Grail 7 AL eTap Gravel-pyörä, XS, Oulu

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...