Jump to content

Merida Cyclocross 4 kaksilla kiekoilla + varusteet, XL (61cm), Valkeakoski


weetm

Recommended Posts

Merkki: Merida

Malli: Cyclocross 4

Lyhyt kuvaus: kaksilla kiekoilla + varusteet

 

Rungon koko: XL (61cm)

 

Kuvaus: Myytävänä ahkerasti ajettu, mutta hyvin ylläpidetty Meridan Cyclocross 4 suunnilleen vuodelta 2014. Osasarja on Shimanon 105 ja jarruina mekaaniset Hayesin CX5-levyjarrut. Runko on XL (61cm) ja melkoisen iso, itse olen 191cm pitkä ja olen joutunut vaihtamaan lyhyempää stemmiä jotta ajoasennon saa hyväksi (kaksi pidempää stemmiä saa mukaan).

Koska pyörä on ollut käytössä eikä koristeena, rungossa on käytönjälkeä siellä sun täällä, mutta ei kuitenkaan mitään isompaa vauriota. Kaikki toimii niin kuin pitääkin ja pyörällä on hyvä ajaa. Viimeisimpänä huoltona uusittu keskiölaakeri, ketju ja eturattaat, jonka jälkeen ajettu vain lyhyt testilenkki.

Pyörässä on tällä hetkellä alla Shimanon jämerät kiekot (WH-T565) Schwalben CX Pro -nappularenkailla. Mukaan saa myös alkuperäiset Merida/Alexrims -kiekot, joilla melko kuluneet Vittorian Rubino Prot (toisin kuin kuvissa, mukaan tulee 25mm Rubinot, ei 28mm). Näissä kiekoissa on mukana myös jarrulevyt, mutta ei takapakkaa.
Lisäksi mukaan saa Kendan nastarenkaat ja pikakiinnitteiset lokasuojat, joten tässä on mukana kaikki tarvittava pyörän varusteluun esim. talviseksi työmatkapyöräksi!

Kuvissa olevat polkimet ei sisälly kauppaan.

 

Hinta: €460

 

Paikkakunta: Valkeakoski

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: YV

 

20231011_144018.jpg20231011_144028.jpg20231011_144042.jpg20231011_144053.jpg20231011_144110.jpg

 

Muokattu: , käyttäjä: weetm
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...