Jump to content

Commencal Meta 29 TR (ostettu 2020, vm. 2019), L, Lappeenranta


DJ_fat_S

Recommended Posts

Merkki: Commencal

Malli: Meta 29 TR

Lyhyt kuvaus: (ostettu 2020, vm. 2019)

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Erittäin hienon näköinen ja hyvässä kunnossa oleva Meta etsii uutta kotia. Runko on L-kokoinen.

Kuvasta poiketen voimansiirto on täysin uusittu myyntiä varten Sram GX-osasarjan 1x12 takavaihtajalla ja liipaisimella. Sramin uusi 10-50-takapakka. Uudelle ostajalle on myös vaihdettu uudet tupit ja XT:n SPD polkimet saa halutessa mukaan.

Jarrut ovat Shimano SLX-nelimäntäjarrut, jarrulevy edessä 200mm ja takana 180mm.

Satula on viimeisen päälle mukava ja kevyt Selle Italia SLR superflow Xboost titaanikiskoilla. Dropperina on uusi Crankbrothers Highline 170mm.

Ohjaamossa seuraavat osat Raceface-tupit, Renthalin hiilikuituinen fatbar-tanko, Nukeproofin titaaninen Horizon-stemmi.

Vanteet ovat Raceface ARt30 (tubeless). Huonompaa keliä ja kivikkoisia polkuja varten ostaja saa alla olevat Maxxis Dissector 29x2.4 renkaat ja neulaspoluille Continentalin Xking-renkaat 29x2.3 mukaan. Keula Rockshox 35 Gold. Säädetty tällä hetkellä 150mm. Keula voidaan säätää 10mm välenin 130-160mm ilman ilmaruodon vaihtoa. Takaiskari on Fox float DPX lisäkannulla.

Pyörällä ajettu pelkästään polkuajoa (Kontiopolut, Liperin Kinttupolut, Saimaan rantapolkuja jne.) Pyörällä ei ole rymytty eikä ajettu bikeparkkia. Tässä on hieno pyörä, joka soveltuu moneen eri ajoon.

Runko on ostettu ensimmäisen omistajan toimesta 2020 ja minä olen rakentanut pyörän vuonna 2022 kesällä (huom. Voimansiirto on uusittu 09/2023). Ensimmäinen omistaja on ajanut rungolla n.500-600km. Minä olen ajanut pyörällä n.800km. Keula huollettu n. 10h sitten ja takaiskari 20h sitten.

Jos hinta ei ole omasta mielestä kohdillaan, aina saa tarjota oman näkemyksen mukaan. Myös pelkästä rungosta voidaan neuvotella.

 

Hinta: 1625€

 

Paikkakunta: Lappeenranta

Maakunta: Etelä-Karjala

 

Yhteystiedot: 0400317347

 

IMG_6999.jpgIMG_6996.jpgIMG_6995.jpgIMG_6994.jpgIMG_6993.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...