Jump to content

Whyte "905 V2" jäykkäperä 27,5", XL, Tampere


K.M.

Recommended Posts

Merkki: Whyte

Malli: "905 V2"

Lyhyt kuvaus: jäykkäperä 27,5"

 

Rungon koko: XL

 

Kuvaus: Whyte 905 V2 -rungon ympärille kasattu menopeli. Pyörä on vuoden 2019 MBR:n "Editor's Choice", arvosanalla 10/10. Rungossa pientä jälkeä siellä täällä, mutta yleisilme erittäin siisti. Kaikkia detaljeja en listaa, mutta alla keskeisiä:
- Kiekot Commencalin Ride Alphat, "non-boost" (runko boost) konelaakerivanoilla., ajettu vain testiajo eli uudet. Kashiman kevyillä käyttämättömillä levyillä. Sisureilla, mutta voi litkuttaa.
-renkaiksi voi valita joko Onzan 2.25" Ibexit ja Sveltit (ajamattomia molemmat - mallistosta poistuneita parempia 120tpi-malleja ).
-SLX-vaihteisto (takavaihtajalla ajettu n.40km, vipu vaijereineen uusia), 11-46 11spd XT-pakka (uusi) ja ketju (uusi). Kammet Sram NX 32t (uudet).
-jarrut Magura Trail Sportit
-Haarukka X-Fusionin Sweep RL2 130-160mm (nyt 130mm, helppo muuttaa), tehty juuri alajalkojen ja ilmapuolen huolto.
-Ascendin hissitolppa uudella vaijerilla ja kuorella, ja Ergonin uudenveroinen satula.

-Myydään ilman polkimia (kuvassa testiajoa varten retropolkimet) ja lokareita (tosin lokareista voidaan neuvotella)
-Netistä löysin ohjeistuksen, että XL-koko tarkoitettu 185cm - 193cm pituiselle. Itse olen 186,5cm ja olen samaa mieltä ohjeistuksen kanssa!
-Kysy rohkeasti, jos joku askarruttaa!

 

Hinta: 870€

 

Paikkakunta: Tampere

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: YV

 

Whyte1.jpgWhyte3.jpgWhyte4.jpgWhyte5.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...