ValtteriR Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2023 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2023 Merkki: Kona Malli: Dr.Dew 2021 Lyhyt kuvaus: Hybrid-pyörä Rungon koko: L-koko Kuvaus: Teräsrunkoinen mahtava yleispyörä myynnissä. Pyörä ostettu 2.8.2021 edellisen omistajan toimesta, Pyörähuolto M&M:stä. Olen pyörän toinen omistaja ja paperit löytyvät minulta. Useiden kiinnityspisteiden ja teräsrungon ansiosta pyörä muuntuu moneen vaikkakin itselläni pyörä on ollut lähinnä kesäfiilistelyyn ja kaupassa käyntiin. Linkistä pääsee valmistajan sivulle missä on osalistaa, vaikkakin on "uudemman" mallin listat, käsittääkseni ne eivät ole muuttuneet, muuta kuin rungon värin osalta. https://konaworld.com/products/dr-dew-1 Ohajustangon tupit olen vaihtanut mukavampiin Ergonin tuppeihin, sekä takatarakka tulee mukaan. Pyörä on kaikinpuolin hyvässä kunnossa eikä paljoa uutta häpeä. Pyörä sijaitsee Pöytyällä, tarvittaessa kulkeutuu esim Turun suuntaan helposti. Lähettäminen onnistunee Edit* olen 187/ inseam 91 ja pyörä on sopiva. Varmaan L-koon yläpäästä. Hinta: 800€ Paikkakunta: Pöytyä Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Yksityisviestillä alkuun
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään