Jump to content

Trek Session 9 X01 2023, R3 29", Hämeenlinna


Larry

Recommended Posts

Merkki: Trek

Malli: Session 9 X01

Lyhyt kuvaus: 2023

 

Rungon koko: R3 29"

 

Kuvaus: Myydään maailman cupin nopein tai 2. nopein pyörä. Kyseessä on heinäkuun lopussa Lundbergilta ostettu Trek Session 9. Pyörä on lähes uutta vastaavassa kunnossa, etukiekko ja ohjaamo ovat uudet ja takarenkaan inserttiä lukuunottamatta kaikki osat alkuperäiset. Keulan oikeassa alajalassa on pari pinnallista naarmua, muuten ei käytön jälkiä. Koko on R3 ja Trekin mukaan sopii 186-196 kuskille, itse olen 185cm ja olen ollut mitoitukseen sekä koko pyörään todella tyytyväinen. Syy myymiseen ja hankkimiseen oli Commencalin takuusäätö, joka sattui huonoon väliin kautta. Voin käyttää pyörän ensihuollossa ennen kauppoja.

Tarkemmat tiedot ja osalista löyty: https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/pyörät/maastopyörät/downhill-maastopyörät/session/session-9-x01/p/34625/

 

Hinta: 4250€

 

Paikkakunta: Hämeenlinna

Maakunta: Kanta-Häme

 

Yhteystiedot: lauri.tiittula(at)gmail.com tai soittamalla041viisi287685 (ei tekstiviestejä)

 

IMG_2624.jpgIMG_3129.jpegIMG_3126.jpegIMG_3125.jpegIMG_3124.jpeg4D74F346-63FD-4CE4-9A4B-220B066C0371.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Larry changed the title to Trek Session 9 X01 2023, R3 29", Hämeenlinna

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...