japent Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Focus Malli: Cayo Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: M Kuvaus: Myynnissä Lauttasaaren IBikesta ostettu Focus Cayo hiilikuiturunkoinen kevyt maantiepyörä. Pyörä on M-kokoa, joten sopii arviolta 170-185 cm pitkälle. Satunnaisten lenkkien lisäksi olen ajanut pyörällä 6 km:n työmatkaa. Kilometrejä kertynyt n. 3000. Pyörää huollettu tänä aikana XXL:ssä. Perushuoltona olen tehnyt itse putsailua ja ketjujen öljyämistä. Vaihteet ovat Shimanon Ultegraa. Polkimet (SPD) kuuluvat kauppaan. Myyn pyörän Gravel-pyörän tieltä, jolla pääsen mukavasti talvellakin töihin. Hinta: 1000€ Paikkakunta: Vaasa Maakunta: Pohjanmaa Yhteystiedot: Jaakko. P o4o5054838 Muokattu: 31. Elokuuta, 2023, käyttäjä: japent
JoKok Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2023 Hei, onko ollut minkä pituisella kuskilla? Mikä renkaiden kunto ja milloin huollettu viimeksi?
japent Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2023 Hei, Pyörä on ollut itselläni ja olen 176 cm pitkä. Pyörän renkaat ovat erinomaisessa kunnossa. Zoomaamalla kuvaa, jossa näkyy takarengas, voi havaita, että ulkokumin pinnalla ”kumipiikit” ovat miltei kaikki vielä tallella. Huolsin pyörän viimeksi XXL:ssä viimekauden päätteeksi. T.Jaakko
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään