Joni Gefwert Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2023 Merkki: Canyon Malli: Ultimate CFR Disc eTap Lyhyt kuvaus: CFR-hiilikuitu. Paino: 6.82 kg Rungon koko: L Kuvaus: Tästä lähes ajamaton (alle 200km ajettu) täysin virheetön ja naarmuton huippu Canyon Ultimate CFR (Canyon Factory Racing) maantiepyörien kunkku reilulla -25% alella. Paino vain 6.82kg Sram Red eTap AXS, 12-speed, SRAM Red AXS Powermeter, DT Swiss ARC 1100 Dicut db kiekot Ultimate CFR -mallissa yhdistyvät maailman parhaat komponentit ja runko, jossa on käytetty alan kehittyneintä hiilikuituasettelua. Tuloksena on yksi maailman nopeimmista maantiepyöristä. Hinta Canyonilla 8.850 eur. Ostettu 2022. Ajettu vain 4 lenkkiä... yhteensä alle 200km. Väri: Matta-musta (2022 Rainbow Reflectiv) Pyörän koko L. (Soveltuu raajoista riippuen n.182-190cm pitkälle kuljettajalle. Itse olen 187cm. Ei ole valitettavasti ollut aikaa itse ajella, siksi myyn pois. Tarkemmat specsit: https://www.canyon.com/fi-fi/ultimate-cfr-disc-etap/50016577.html Hinta: €6200 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Tel: 044-5557755 / [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään