Jump to content

Santa Cruz Hightower LT CC, Large -runkosetti, Vantaa


kailinds

Recommended Posts

Merkki: Santa Cruz

Malli: Hightower LT CC, Large

Lyhyt kuvaus: -runkosetti

 

Kuvaus: Myydään SANTA CRUZ HIGHTOWER LT -runkosetti vuodelta 2018. Tämä HTLT on hiilikuituinen versio ja Santa Cruzin kalliimpaa ja kevyempää "CC" -kuitua.
Joustomatkaa on takana 150mm ja keulasuositus on 150-160mm, tosin jotkut ajavat (varsinkin alamäkipainotteista ajoa) myös 170mm keulalla.
Kiekot ovat 29" ja runko on Boost 148mm standardilla.
HTLT tehtiin Santa Cruzin enduro-kisapyöräksi ennen Megatowerin valmistumista, mutta tällä ajelee hienosti normaali polkulenkit ja kuitenkin pyörä toimii mahtavasti myös alamäkeen mentäessä.
Kevyen rungon myötä pyörästä on mahdollista rakentaa noin 13kg paikkeilla oleva All Mountain / Enduro -kyvykäs peli. Itselläni oli järeät kiekot ja rengastus + kierrejousi-iskari, jotka nostivat painon 14,9kg sis. polkimet.

Rungon mukana kauppaan kuuluu kaksi takaiskaria: Fox DPX2 -ilmaiskari sekä Cane Creek Double Barrel Inline -kierrejousi-iskari.
Cane Creekiin on tehty huolto viimeksi reilu vuosi sitten, joten jossain vaiheessa olisi syytä huoltaa.
Iskarin mukana tulevat 450lbs ja 500lbs Cane Creek Valt -jouset.
Foxin iskaria on käytetty todella vähän, sillä olen ajanut lähes pelkästään Cane Creekin kierrejousi-iskarilla ja Fox on ollut kiinni pyörässä ainoastaan Cane Creekin huoltojen ajan.
Runkoon on uutena asennettu Invisiframen runkospesifinen suojateippisarja, joka onkin suojannut runkoa kiitettävästi kolhuilta. Lisäksi alaputkeen on laitettu lisäteippisarja suojaamaan kiveniskuilta.

Runko on kokoa Large. Olen itse 180cm, 85cm sisäjalan mitalla. Minulla oli pyörässä 60mm stemmi ja 210mm dropper-tolppa.

Tässä Enduro-lehden testi (HTLT:lle testivoitto), jossa ovat myös geometriatiedot:
https://enduro-mtb.com/en/santa-cruz-hightower-lt-review/
sekä Santa Cruzin omat tukisivut:
https://www.santacruzbicycles.com/en-EU/product-support/hightower-lt-1

Rungon mukana tulee:
- Hope Tech Pick n' Mix -ohjainlaakeri IS41/IS52
- DT Swiss 148 Boost -taka-akseli
- Santa Cruz -satulatolpan panta
- Marsh Guard -etulokari
- Santa Cruz -varustepussi
* takavaihtajan korvake
* toinen sarja tulppia vaijerien läpivienteihin
* varaosia niveliin
* rasvaprässi
* laakereiden ulosvetosarja
- Santa Cruz -lyhythihainen ajopaita, koko L

Lisähintaan saatavilla:
- OneUp Bash Guard + Chain Guide, +50eur
- OneUp Dropper Lever V1 22.2mm pannalla, +20eur
- Syntace Vector Carbon High10 31.8mm / 760mm kuitutanko, +70eur

Runko on hyvässä kunnossa. Siinä on toki muutamia käytön jälkiä, tosin suurin osa naarmuista on suojateipeissä. Rungolla on ajettu n. 700-1000km vuodessa syksystä '18 lähtien, tänä vuonna tosin merkittävästi vähemmän kuskin kevään terveysongelmista johtuen. Laakerit olen vaihtanut kahdesti linkkuhin, viimeksi nyt 2023 keväällä.

Runkosetti sijaitsee Vantaan Kuninkaanmäessä. Postitus onnistuu pahvilaatikossa mihin päin Suomea tahansa.

 

Hinta: 950€

 

Paikkakunta: Vantaa

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV, nollaneljänolla 6585724

 

IMG_1390.jpgIMG_1393.jpgIMG_1394.jpgIMG_1395.jpgIMG_1397.jpgIMG_1398.jpgIMG_1399.jpgIMG_1400.jpgIMG_1401.jpgIMG_3311.jpg


Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...