qeep Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Canyon Malli: Spectral AL 6 Lyhyt kuvaus: täysjousto 27,5" 150mm/140mm Rungon koko: M Kuvaus: Myydään hieno kuntoinen Canyon Spectral AL 6 vm 2018, ostettu uutena loppuvuodesta 2018. Mainio ja ketterä peli puunkiertoon trailpoluille tai enskapätkille. Myös bikepark touhut onnistuu tällä hienosti. Koko M, itse olen 173 ja minulle tuntunut oikein sopivalle, virallinen canyonin mitoitus taisi olla 170-178cm. Huollettu säännöllisesti ja kuluvaa osaa vaihdettu tarpeen mukaan. Iskarit huollettu loppuvuodesta 2022, jonka jälkeen ajettu muutama lenkki. Tämän kesä pyörä viettänyt lähinnä varastossa. Pientä käytön jälkeä toki löytyy, niin kuin maastopyörässä kuuluukin. Ei kaaduttu. Linkkiä pyörän arvosteluun: https://www.vitalmtb.com/product/guide/Bikes,3/Canyon/Spectral-AL-6,21732#product-reviews-9372 Keula: Rockshox Pike RC DebonAir 150mm Takaiskari: Rockshox Deluxe RT, 140mm joustolla Voimansiirto: Sram Eagle GX vaihtaja, liipaisin, pakka ja ketjut Jarrut: Magura MT Trail Sport 200mm edessä ja 180mm takana. Maguran levyt Kiekot: DT Swiss M1900 spline 30mm Kammet: Truvativ Descendant 6K Eagle 175mm Tolppa: Kind Shock Lev Si dropper 150mm Stemmi: Race Face Aeffect R 40mm Tanko: Race Face Aeffect Rengastus: 27,5" edessä Maxxis Minion DHF 2.6 ja takana Maxxis Minion DHR II 2.5 Tällä hetkellä takarengas tubeless ja edessä sisäkumi. Myydään ilman polkimia Löytyy Vantaalta Ylästöstä Hinta: 1500€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Tiedot YV:llä Muokattu: 1. Elokuuta, 2023, käyttäjä: qeep typo
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään