Jump to content

Specialized Turbo Levo Täysjousto 29", S4/L, Kuopio


IlariHakanen

Recommended Posts

Merkki: Specialized

Malli: Turbo Levo

Lyhyt kuvaus: Täysjousto 29"

 

Rungon koko: S4/L

Moottorin teho: W250

Runkonumero: WSBC001022616S

 

Kuvaus: 2021 lokakuussa pyörävarikolta ostettu Turbo Levo joutaisi uuteen kotiin päivityksen tieltä. Olen itse 178 cm pitkä ja olen kokenut itselleni sopivammaksi Specializedilta S4 koon rungon. Vakaampi on ollut aloittelijan ajaa kuin pienemmällä S3 koon rungolla. Ei kaatuiltu ja kaikin puolin loistavassa kunnossa!

Pyörällä on ajettu 1500 km ja juuri on tehty jousitukseen täysi huolto sekä uusittu takavanne takuuseen. Voimansiirrolla on päästelty tämä kausi, mukaan saa varapakan taakse, mihin uusittu kolme pienintä ratasta. Renkaissa on insertit sisällä ja pintaa vielä hyvästi. Vakiona pidetty - Osat ja geometria tiedot löytyvät linkin takaa: https://www.specialized.com/fi/fi/turbo-levo/p/184431?color=293260-184431

 

Hinta: 3700 €

 

Paikkakunta: Kuopio

Maakunta: Pohjois-Savo

 

Yhteystiedot: 044 244 7067

 

pyörä1.jpgpyörä2.jpg


Muokattu: , käyttäjä: IlariHakanen
päivitys
Link to comment
Share on other sites

  • IlariHakanen changed the title to Specialized Turbo Levo Täysjousto 29", S4/L, Kuopio
  • IlariHakanen changed the title to Specialized Turbo Levo 90 Nm Täysjousto 29", S4/L, Kuopio
  • 1 month later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...