Temex Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2023 Merkki: Btwin Malli: Ultra 920 AF Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: M-kokoa Kuvaus: Myydään tai vaihdetaan Btwin Ultra 920 AF maantiepyörä. Olen ostanut pyörän uutena Decathlonista. Kuitti löytyy sähköisenä. M-koko. Itse olen 177cm pitkä. Hinta/laatu suhteeltaan todella hyvä pyörä. Tukeva alumiini runko. Hiilikuitu haarukka tuo mukavuutta. Shimano Ultegra R8000 11-speed täysi osasarja (vaihtajat, kammet, jarrut). Edessä tehokas Direct mount jarru. Pyörällä ajettu todella vähän n.2000km. Kuljetuksissa (pakettiauton takakontissa) tullut vähän naarmuja, mutta ei mitään mikä haittaisi käyttöä. Myydään alkuperäisellä stemmillä, ilman pullotelineitä ja polkimia. Joko kuvan vanteilla tai jos haluu niin uusilla tubeless ready pinnakiekoilla. Vaihdossa tapauskohtaisesti täysjousto trail- tai enduro-pyörä. M tai L kokoinen, geometriasta riippuen. Voi myös tarjota runkoja tai ns.rullaavia projekteja. Pyörä sijaitsee Keravalla. Yhteyttä voi ottaa täällä viestillä tai 044-0454490 Testi pyörästä: https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/road-bikes/btwin-ultra-920-af-review/ Paino: 8.5kg-9kg (medium) Frame: ALUR ALU 6061 aluminium Fork: Carbon w/alloy steerer Vanteet: takana Fulcrum racing zero, edessä Mavicin kehä ja Michen napa 28 pinnainen perus pinnakiekko Renkaat: Schwalbe Ultremo ZX kammet: Shimano Ultegra R8000 52/36t, 172,5mm keskiö Shimano press-fit vaihdekahvat: Shimano Ultegra R8000 11s etuvaihtaja: Shimano Ultegra R8000 takavaihtaja: Shimano Ultegra R8000 takapakka: Shimano Ultegra R8000 11-28t 11 vaihdetta ketjut: KMC X11 jarrut Shimano Ultegra R8000, direct mount front ohjaustanko: B’Twin alloy 42cm Stemmi/ohjainkannatin: B’Twin alloy 100mm Satula: Fizik Antares Satulatolppa: B’Twin alloy Hinta: 990€ Paikkakunta: Kerava Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yksityisviesti täällä tai 044-0454490
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään