Jump to content

DIY täys jousto kahdella rungolla, -, Loimaa


setämies

Recommended Posts

Merkki: DIY

Malli: täys jousto

Lyhyt kuvaus: kahdella rungolla

 

Rungon koko: -

Moottorin teho: 6000W

Runkonumero: -

 

Kuvaus: Laitetaan oma ikuisuusprojekti myyntiin. Ostettu täältä Intense M3 rungolla alunperin 2017. Muokattu sen jälkeen tankki rungolle, jotta akut sais repusta runkoon. Osalla tekniikasta ajettu 2000km edellisen omistajan toimesta ja itse ajantu max. 500km tuskin sitäkään. Viime vuodet ollut tallissa. Pari päivää sitten kokeiltu ja erittäin soiva peli vieläkin.

Ostajalta edellytetään jonkun tason tietämystä akkuteknologioista ja kolvin käytöstä. Lipo akut vaativat jatkuvaa seurantaa tasauksen suhteen varsinkin nyt kun BMS:ää ei ole asennettu eli aktiivi käyttöön jos tulee niin suotavaa kolvata se paikkaansa.

Pyörä on siis kahdella rungolla ja kaikkien osien pitäisi olla tallella jos haluaa palauttaa takaisin Intensen M3 runkoon laitteen. Ohjain on toki luvattoman iso siihen runkoon. Pyörässä 3 asentoinen tehonvalinta kytkin, joka taisi nyt olla 100%/50%/20% ohjelmoitu säätimeen.

Rungot: Steel frame / Intense M3
Keula: Marocchi Bomber 888 Sl Ata 200mm
Takaiskarit: Steel framessa lyhyempi / Manitou 6way swinger
Ohjainlaakerit: Steel framen mukana tullut / Chris King
Jarrut: Shimano BRM 395
Jarrulevyt: Tektro 203mm / 160mm (steel framella takana)
Vannteet: Alexrims DX32 26"
Renkaat: Maxxis Hookworm 26x2.5 + kuvissa näkyvät mukaan
Tanko: Hussefelt
Kammet: Biltema / Hussefelt
Keskiölaakerit: Steel framen mukana / Howitzer XR
Gripit: GT
Kaasu: Domino E-bike

Moottori: Cromotor V2 https://www.zelenavozila.com/cromotor
Ohjain: 20KW SINEWAVE/SILENT CONTROLLER http://powervelocity.com/home/58-24f-15kw-sinewavesilent-controller-android-ios-bluetooth-programmable.html
Anti-spark connectors: Jeti 8mm (300a) , 125A DC automaatti johdonsuoja
Laturit: 24S Lipo/Li-ion Lithium Battery Charger 100V (100.8V) 5-6Amp 600W / Cellman/em3ev 88.2V 3.5a / Imax pikkulaturi jos haluaa tasailla lipoja sekä pari kennojen mittaria
Akkut: 24s(4x6s) Trunigy 20Ah lipo / 2x 21s5p Sony 18650vtc3
BMS: 24s Ant BMS (asentamatta) https://ev-customs.com/?page_id=1184

Tiedossa olevat ongelmat: Ohjaimen säätö tapahtuu bluetoothin kautta äpillä puhelimesta. Entisellä OnePlus 6t puhelimella sain säädettyä asetuksia vielä viime kesänä, mutta nyt kun kaivelin netin syövereistä vanha PowerVelocityn apk:n uuteen OnePlus 10Pro puhelimeen en päässyt ohjaimeen enää käsiksi. Tämän hetken säädöt on 100V:lle ja lipo akuille. Jos ajelee tuolla 88V lion pakalla niin cut off iskee todennäköisesti liian aikaisin kiinni.

 

Hinta: 2500€

 

Paikkakunta: Loimaa

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: Yksityisviesti

 

 

IMG20230704183328.jpgIMG20230704185103.jpgIMG20230704185118.jpgIMG20230704185129.jpgIMG20230704185143.jpgIMG20230704185411.jpgIMG20230704185429.jpgIMG20230704185510.jpgIMG20230704184802.jpgintensem3runko.JPG

 

 

Muokattu: , käyttäjä: setämies
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...