Jump to content

Fizik Tempo R5 Fizik maantiekengät, Pori


Mape95

Recommended Posts

Merkki: Fizik

Malli: Tempo R5

Lyhyt kuvaus: Fizik maantiekengät

 

Kuvaus: Pari kertaa käytetyt Fizik Tempo R5 kengät. Itselle hivenen liian pienet, tosin osin johtuu omiem jalkojen kokoerosta. Koko 46 joka omasta mielestä hyvin lähellä sidi:n kokoja.

Yhteydenotot yv

Mahdollinen vaihto spd gravel kenkiin

 

Hinta: 70

 

Paikkakunta: Pori

Maakunta: Satakunta

 

Yhteystiedot: Yx

 

IMG_4012.jpegIMG_4011.jpeg


Link to comment
Share on other sites

Se vain käy hyvin, postipaketti varmaan m kokoinen postinpakettiautomaattiin riittää hinta 8,90. Voit laittaa paketin K-Market Kontiolahti noudan sen sieltä. Osoite on Katajamäentie 15 80780 Kontioniemi p.0400616694 Marko Lyhykäinen laita vielä tilinro ja niemesi niin maksan sinulle heti 58.90€ jos tämä sopii. Terveisin. Marko 

Link to comment
Share on other sites

Moi, mainiota. Olen parhaillaan kesämökillä, mutta saan kengät tänne huomenna iltapäivällä joten viimeistään maanantaina saan matkaan. Mun numero on 044 701 2010 eli jos sulla mobilepay tai siirto (osuus pankki) käytössä niin tulee tuolla.

 

kuottaan viel sulle kun saan postiin ja jos tarvit tilinumeron niin ilmoita niin kaivan senkin jostain

 

-Petri-

Link to comment
Share on other sites

Iltoja,

 

minulla ei valitettavasti ole mobilepaytä, pankki minulla on Danske mutta laita tilinro ja nimesi niin maksan tohvelit pois. 

Laita vaikka minulle tiedot viestillä tänne tai puhelimeen laitan vaikka kuvan maksukuitista,

maanantai käy oikein hyvin jos silloin saat kengät postiin.

 

Terveisin,

Marko

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...