Jump to content

TIME Alpe D´Huez-21 Maantiepyörä, M, Järvenpää


Uimalakki77

Recommended Posts

Merkki: TIME

Malli: Alpe D´Huez-21

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä

 

Rungon koko: M

 

Kuvaus: TIME tekee tunnetusti maailman parhaat hiilikuiturungot ainutlaatuisella menetelmällä. Ostin rungon 10/2020 ja pyörän kasasi Järvenpään pyöräasiantuntija Chebici. Kilometrejä on ehtinyt tulla ehkä joku 1000 km.
Rungosta ja valmistajasta lisätietoa täältä, joskin nykyään se valmistaa levarirunkoja ja tiedot vain ohjeelliset https://www.timebicycles.com/products/alpe-dhuez-21-sell
Rungon koko on M ja sopii minulle hyvin. Olen 173 cm pitkä. Sopii varmaan pidemmällekin, koska olen itse joutunut käyttämään lyhyempää ohjainkannatinta.
Täydellinen Shimanon Ultegra -osasarja vannejarruilla. Keskiö Rotorin press fit. Satula on tosi kevyt Pro Stealth carbon ja tolppa joku Eastonin hiilikuitutolppa. Vanteina kevyet Shimanon RS81 ja kumeina tällä hetkellä Contin Gatorskin 25 mm.

Huom! Kuvassa näkyvä satulalaukku ei kuulu kauppaan, mutta siitäkin ja sen sisällöstä voidaan toki neuvotella.
Myydään pelkän rungon hinnalla maastopyöräilyyn siirtymisen myötä. Jos on ihan pakko lähettää jonnekin, niin ostaja maksaa postikulut. Mielellään kuitenkin nouto Järvenpäästä.

 

Hinta: €1500

 

Paikkakunta: Järvenpää

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Juha Ammalainen, 0407426652 tai [email protected]

 

TIME 21.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...