hyvatalo Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2014 Lähes uuden veroinen cyclocrosseri myynnissä, ajettu alle 1000km. Haarukka hiilikuitua, Shimano 105-osasarja ja Avid Ball Bearing 7 Road levyjarru. Ostin viime kesänä Rosen nettikaupasta ja runko minulle hieman liian iso. Säilytetty sisätiloissa. Hintaan kuuluu tarakka, lokasuojat sekä kahdet renkaat. Voin laittaa lisää kuvia ja teknisiä tietoja kiinnostuneille ja pyörää voi tietysti tulla katsomaan ja testailemaan.Hintapyyntö: 1100 e Sijainti: Helsinki, Kallio [email protected]0440870715
T_imo Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2014 runko minulle hieman liian iso Minkä mittainen olet itse?
hyvatalo Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2014 Olen 164cm. Runkokoko on ihanteellinen 170-175cm mittaiselle anatomiasta riippuen tietysti.
Ella Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2014 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2014 Rosen nettisivuilta kokotaulukko antoi 165 cm pituiselle koon 52. Tosin sisämitta mulla on 80 cm, jonka mukaan se ilmeisesti laski koon.
hyvatalo Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2014 Joo, tällä periattella itsekin ostin ja kyllähän tolla on ajellutkin. Tervetuloa koeajolle, sillähän toi luulis selviävän parhammin.
hyvatalo Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2014 up! hintaa tarkisteltu:)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään