Bellybutton Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Scott Malli: CR1 team 2016 Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä hiilarivanteilla Rungon koko: 56/L Kuvaus: Myydään vuoden 2016 Scott CR1 Team, L/56, hiilikuitupyörä hiilarivanteilla. Erittäin hyvä pyörä aloittaa laji ilman suurta investointia, eikä varmasti ole suorituskyky pyörän rajoittama muutamaan vuoteen. Olen omistanut pyörän uudesta asti ja mittariin on kertynyt yhteensä noin 12 tkm. Käytön jälkiä on mutta pyörällä ei ole kaaduttu yms. Myydään pois uuden pyörän tieltä. Summeeraus pyörästä: • Shimano 105 osasarja. (Kammet shimano rs500) • Pyörässä rungon lisäksi hiilikuituinen satulatolppa. (Stemmi ja tanko alumiinia) • Vanteina lightbicycle carbon vanteet 40mm profiililla (ajettu noin 5tkm) + carbon jarrupalat, alkuperäiset syncrosvanteet ja jp saa mukaan. • Keväällä huollettu ja vaihdettu: takapakka + ketjut; kaikki vaijerit ja kuoret; tankonauhana nyt, kuvasta poiketen, musta/oranssi Fizik Vento Microtex Tacky. (huollon jälkeen ajettu n. 1000km kirjoituksen aikana) • Kuvista poiketen myyn pyörän ilman polkimia ja alkuperäisellä syncros-satulalla. • Halutessaan mukaan tulee juomapullon telineet ja vaikka satulalaukkukin Olen itse "top heavy" 186cm/105kg ja pyörä sopii kuin nyrkki silmään. UPDATE: Hinta päivitetty, lisätty tuoreempi kuva kaunokaisesta tältä viikolta. Voin myydä vanteet myös erikseen. linkki alkuperäisen pyörän kokoon ja spekseihin: https://www.bicyclebluebook.com/value-guide/2016%20Scott%20CR1%2020/ Hinta: 940€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: o41 58o 8o38 Muokattu: 18. Kesäkuuta, 2023, käyttäjä: Bellybutton
Bellybutton Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2023 (muokattu) Nosto ja hinnan päivitys. Muokattu: 18. Kesäkuuta, 2023, käyttäjä: Bellybutton
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään