Legsa^ Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2023 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2023 Merkki: Cicli B cyclo/retki projekti. Malli: Ei tiedossa Lyhyt kuvaus: Runko ja osasarja. Ei kiekkoja Rungon koko: L Kuvaus: Cicli B:n alu runko jossa kiinni 10 vaihteinen 105 osasarja ja kuitukeula. Mukaan vaihtaja korvake, rataspakka ja pari ketjua joilla ajanee jonkun kilsan vielä. Ajokuntoiseen puuttuu käytännössä kiekot ja renkaat, sekä satula. Tarkka ikä ei ole tiedossa, mutta pyörä tuli minulle viitisen vuotta sitten. Sitä ennen ollut kahdella eri omistajalla ja kiertänyt eurooppaa ylä ja alamäkeen. Itselläni ollut kesäfillarina ja jokusen retken olen tällä ajanut. 35mm rengas mahtuu hyvin pyörimään lokasuojien kanssa. Itseläni toiminut osien luovuttajana, tästä syystä kiekot ja saula puuttuu. Tästä jollekulle projektiksi. Kiekot ja saulan laittamalla + säätämällä ajokelpoinen pyörä. Hinta mallia tarjoa. Esimerkiksi lavaan keppanaa vaihtaisin mielelläni. Koko uskoakseni L itse 185 pitkä kuski. Hinta: €30 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] tai yksityisviesti alkuun.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään