Jump to content

O: 27.5/29er maasturi 158cm naiselle, XS/S, Hyvinkää


twentyniner

Recommended Posts

Merkki: O: 27.5/29er

Malli: maasturi

Lyhyt kuvaus: 158cm naiselle

 

Rungon koko: XS/S

 

Kuvaus: Uudehko, hyväkuntoinen jne. maasturi. Trek Marlin/ X-caliper jne. tyyliin. Hintakatto noin 1000e. Tarvitsija Hyvinkäällä, tarjoa noutomatkan päästä. En ole kiinnostunut varastetuista, joten älä jaksa edes moisia tarjota, säästetään toistemme aikaa.

 

Hinta: 1000€

 

Paikkakunta: Hyvinkää

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: [email protected]

 

 

Link to comment
Share on other sites

Moikka!

 

Mulla olis sulle hyvä lähes käyttämätön etujousitettu maastopyörä. Koko on M mutta minun 159 cm puoliso pystyi ainakin polkea pyörällä hyvin eli varmasti soveltuu sinulle myös? Liitteenä linkki ilmoitukseen toivottavasti aukeaa.. 

 

Yt, Lasse Nygård 

0406818106

 

Link to comment
Share on other sites

5.5.2023 klo 20.47, lasse.nygard kirjoitti:

Moikka!

 

Mulla olis sulle hyvä lähes käyttämätön etujousitettu maastopyörä. Koko on M mutta minun 159 cm puoliso pystyi ainakin polkea pyörällä hyvin eli varmasti soveltuu sinulle myös? Liitteenä linkki ilmoitukseen toivottavasti aukeaa.. 

 

Yt, Lasse Nygård 

0406818106

 

Kiitos vain tarjouksesta, tässä tapauksessa "pystyy ajamaan" ei riitä vaan etsitään 158cm ajalle sopivaa pyörää, kyseisestä pyörästä s-kokokin on siinä ja siinä että on sopiva. 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...