Sävynsäätäjä Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2023 Merkki: Ridley Malli: X-bow 105 disc Lyhyt kuvaus: cyclocross, Shimano 105 osat Rungon koko: S Kuvaus: Olosuhteiden muututtua myyntiin monipuolinen ja luotettava Ridley X-bow cyclocrossari. Olen ostanut tämän itse uutena Cyclecenteristä. Koko S, itse olen 171cm, niin saanee siitä sovitettua lyhyemmälle tai pidemmälle hyvin. Alumiini runko, hiilikuitu keula. Shimano 105- osilla, tässä tarkempia tietoja: Frame: X-Bow disc, 7005-T6 alloy Fork: Oryx disc, Tapered steerer Brake shifters levers: Shimano 105 11s Brakes: Avid BB7 mechanical disc, 160/140mm rotors Front derailleur: Shimano 105 2s Rear derailleur: Shimano 105 11s Cassette: Shimano 105 11s, 11-28 Crankset: FSA Gossamer Wheels: Fulcrum Racing Sport disc ja DT Swiss Huollettu säännöllisesti liikkeessä, viimeksi uusittiin rattaat, ketjut, vaijerit, jarrupalat, yms (lähes 500:lla), joten huolettomia kilometrejä on edessä reilusti. Mukaan tulee kahdet kiekot, joista alkuperäisissä Fulcrumeissa on nastarenkaat, DT Swisseissä maantiekumit, jotka on näppärä vaihtaa alle sään mukaan. Lisäksi tarakka ja lokarit (edessä risa, mutta toimii), ne olen yleensä purkanut kesäksi pois. Lisäksi pitäisi vielä olla lähes käyttämättömät alkuperäiset cyclocross kumit varastossa tallessa, niin jokaiselle alustalle löytyy sopivat kumit. Shimanon lukkopolkimet tulevat myös mukaan. Käytön jälkiä työjuhdasta löytyy, mutta pelkästään kosmeettisia, jotka on huomioitu hinnassa. Käyttö on ollut viime aikoina hyvin vähäistä, kuten pesua kaipaavasta kunnosta huomaa. Sijaitsee Espoossa, jossa pääsee näkemään. Jos et kaipaa kaikkia lisävarusteita, niin hintaa voidaan silloin viilata hieman alaspäin. Mutta näillä varusteilla huoleton ympärivuoden ajopeli tarjolla. Hinta: €700 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: tapani(piste)pikkarainen(at)gmail(com)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään