Jump to content

Ridley X-bow 105 disc cyclocross, Shimano 105 osat, S, Espoo


Sävynsäätäjä

Recommended Posts

Merkki: Ridley

Malli: X-bow 105 disc

Lyhyt kuvaus: cyclocross, Shimano 105 osat

 

Rungon koko: S

 

Kuvaus: Olosuhteiden muututtua myyntiin monipuolinen ja luotettava Ridley X-bow cyclocrossari. Olen ostanut tämän itse uutena Cyclecenteristä. Koko S, itse olen 171cm, niin saanee siitä sovitettua lyhyemmälle tai pidemmälle hyvin. Alumiini runko, hiilikuitu keula. Shimano 105- osilla, tässä tarkempia tietoja:

Frame: X-Bow disc, 7005-T6 alloy
Fork: Oryx disc, Tapered steerer
Brake shifters levers: Shimano 105 11s
Brakes: Avid BB7 mechanical disc,
160/140mm rotors
Front derailleur: Shimano 105 2s
Rear derailleur: Shimano 105 11s
Cassette: Shimano 105 11s, 11-28
Crankset: FSA Gossamer
Wheels: Fulcrum Racing Sport disc ja DT Swiss

Huollettu säännöllisesti liikkeessä, viimeksi uusittiin rattaat, ketjut, vaijerit, jarrupalat, yms (lähes 500:lla), joten huolettomia kilometrejä on edessä reilusti. Mukaan tulee kahdet kiekot, joista alkuperäisissä Fulcrumeissa on nastarenkaat, DT Swisseissä maantiekumit, jotka on näppärä vaihtaa alle sään mukaan. Lisäksi tarakka ja lokarit (edessä risa, mutta toimii), ne olen yleensä purkanut kesäksi pois. Lisäksi pitäisi vielä olla lähes käyttämättömät alkuperäiset cyclocross kumit varastossa tallessa, niin jokaiselle alustalle löytyy sopivat kumit. Shimanon lukkopolkimet tulevat myös mukaan.

Käytön jälkiä työjuhdasta löytyy, mutta pelkästään kosmeettisia, jotka on huomioitu hinnassa. Käyttö on ollut viime aikoina hyvin vähäistä, kuten pesua kaipaavasta kunnosta huomaa. Sijaitsee Espoossa, jossa pääsee näkemään. Jos et kaipaa kaikkia lisävarusteita, niin hintaa voidaan silloin viilata hieman alaspäin. Mutta näillä varusteilla huoleton ympärivuoden ajopeli tarjolla.

 

Hinta: €700

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: tapani(piste)pikkarainen(at)gmail(com)

 

IMG_20230429_134307.jpgIMG_20230429_134334.jpgIMG-20230429-WA0010.jpgIMG-20230429-WA0012.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...