hens Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2023 Merkki: Maantiepyörä Malli: treenikäyttöön Lyhyt kuvaus: 185cm miehelle Rungon koko: 58-59 Kuvaus: Etsitään ensimmäistä maantiepyörää treenikäyttöön. Mielellään laatuosilla ja ilman valtavaa remonttitarvetta. Pituus 185cm ja jalan sisämitta 84cm. Hinta: €800-1500 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: antti.s.heiskanen(at)gmail.com
Kennu66 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2023 Moi, mulla on hiilikuiturrunkoinen Bianchi mono q maantiepyörä myynnissä, olen sinun pituinen joten ainakin sopiva kokoinen pyörä olisi, kts ilmoitustani laitoin tännä sen myyntiin jos kiinnostaa niin todella hyvässä kunnossa oleva pyörä. Kennu
Sarkilau Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2023 Moikka, mulla on myynnissä Nishikin Team Carbon laatuosilla ja wattimittarilla: Täysin valmis kovaan ajoon ja pitäisi sopia hyvin sun pituudelle, itse 182 pitkä ja oikein sopiva. Ystävällisesti, Lauri
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään