Jump to content

Rose Backroad GRX 810 Hiilikuitu-gravel, 57cm, Helsinki


ASalo

Recommended Posts

Merkki: Rose

Malli: Backroad GRX 810

Lyhyt kuvaus: Hiilikuitu-gravel

 

Rungon koko: 57cm

 

Kuvaus: Myydään alle vuoden vanha hiilikuitugraveli pyörän ja kuskin geometrisen yhteensopimattomuuden takia. Muuten sama peli kuin linkin takana, mutta tanko, satula ja renkaat päivitetty parempiin

https://www.rosebikes.com/rose-backroad-grx-rx810-1x11-2696926?product_shape=%2Aevil+pepper+green

Ajettu vähän vajaa 2000km ellei alla erikseen mainittu

Runko hiilikuitua, 12x142 läpiakselilla
Haarukka hiilikuitua, 12x100 läpiakselilla
Kiekot G-Thirty Disc Rose-brändäyksellä (ajettu noin 1000km kesällä)
Renkaat Vittoria Terreno Dry 47-622 (Sisureineen uudet. Ajettu vain pari kilsaa testilenkkiä)
Kammet GRX 810, 40t eturatas, 170mm kampi
Takapakka SLX CS-M7000 11-42, (ajettu noin 1000km)
Takavaihtaja GRX RD-812 11sp
Jarrut GRX 810 hydrauliset. Edessä 180mm, takana 160mm
Tanko Zipp Service Course SL70, 42cm leveä, Fizik Vento Solocush Tacky-teipeillä. (Ajettu noin 200km)
Satula Fizik Aliante Delta (ajamaton)
Satulatolppa hiilikuitua, D-profiili

Runkokoko 57cm eli valmistajan suosittelema sisäjalan mitta 85-87cm. Rosen sivuilla tarkemmat kokosuositukset. Itse olen 182cm pitkäjalkainen. Jalan mitta OK, mutta itselleni reach jäi vähän turhan pitkäksi.

Pyörästä minulla riittää kehuja. Nätin ulkonäön lisäksi tämä on kevyt, nopea, vakaa ajettava ja erittäin monipuolinen. Keveyden ja hyvän aerodynamiikan takia tällä taittuu helposti vaikka 100km maantie- tai soratielenkki. 1x11-välityksen, vakaan geometrian ja tehokkaiden jarrujen ansiosta tällä voi itsevarmasti tykittää metsäpoluillakin. Halutessaan tästä saa bikepackingiin oivan pelin, sillä kiinnityspisteitä on rungossa, stemmissä ja haarukassa runsaasti ja ympärivuotiseen työmatka-ajoon tähän saa myös lokarit.

Ulkonäköä ja aerodynamiikkaa kohentavat täysin integroidut vaihde- ja jarruletkujen viennit. Tämä tosin oli itselle yksi syy myynnille, eli stemmin ja tangon vaihtaminen onkin sitten isomman rempan takana. Esim. Leveämpää stongaa ei enää nykyisellä jarruletkulla saa.

Jos tubeless-setuppi kiinnostaa, niin renkaat ja vanteet ovat täysin tubeless readyt ja vanteissa on uudet TL-vannenauhat.

Rungossa ja kammissa muutama kauneusvirhe, mutta pääosin pyörä on erinomaisessa kunnossa ja käynyt juuri läpi ”raskashuollon”. Ketju ja jarrupalat ovat varmaan seuraavan 500-1000km sisään vaihtokunnossa.

Mukaan tulee toinen rataspakka, jolla ajettu noin 1000km sekä jarrulevyt, joilla ajettu saman verran. Olivat minulla toisessa kiekkoparissa kiinni, eikä ole enää käyttöä. Mukaan myös alkuperäinen Ritchey Venture Max Comp-ohjaustanko, joka sopii hyvin esim. Bikepackingiin, mutta oli minulle yläotteelta liian kapea.

Myydään ilman polkimia, mutta myyntikuvien M520 SPD-polkimille löydetään tarvittaessa hyvä hinta.

Paino ilman polkimia 9,6kg

Koeajo onnistuu Helsingin Oulunkylässä.

 

Hinta: 2300€

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV tai salo piste antti ät gmail dot com

 

F521E998-AAD3-4CCB-8A90-13FCE9866224.jpeg99F68867-566B-4932-8AF1-60DC9FD77037.jpeg198FE9AE-2698-4698-9858-9CFE8371895B.jpegCF7C44F5-5601-477C-BF5B-BCC7306F60A3.jpegBB7D80B5-CF2D-49D7-9339-21BECA1ED981.jpeg2C484A51-CBFA-4C87-ABA1-899CB9D8A14A.jpegBAE2C6F4-2EDB-4F74-BA25-55EDFD2E3671.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...