Jump to content

Cube AMS 29er SLT täysjousto, 2012, 23"/XL, Espoo


skott

Recommended Posts

Merkki: Cube

Malli: AMS 29er SLT

Lyhyt kuvaus: täysjousto, 2012

 

Rungon koko: 23"/XL

 

Kuvaus: Asfaltti/soratie -ajolla ollut 29er 23"/XL-kokoinen Cube nyt kevätkiertoon.

Rungolla ajettu siistit 8000km - ei maastossa, vain minä kuskina. Kuluvia osia vaihdettu ja päivitetty matkavarrella tarpeen mukaan (välillä tarpeettomasti - harrastukset maksaa...).

Voimansiirto vaihdettu 1x9 (etuvaihtaja poistettu). Takavaihtajana Sram X0. Keskiö, pakka, ketjut, rissat kaikki hyvässä kunnossa. Sramin kiertovaihtaja.

Joustoa takana 120mm. Kashima-pinnat putkissa. Molemmat iskarit huollettu pari vuotta sitten. Runko suojattu 3M-kivensuojateipillä. Easton-kiekot, Nobby Nic:t alla. Mukaan Maxxis-sliksit asfaltille. SPD-polkimet.

Mukaan myös erillinen jarrulevyllinen Easton-talvikiekko eteen, jossa Kenda-nastagumes. Helppo heittää alle ja pois.

Mukaan myös Kryptoniten U-lukko + 2 avainta. Ylim jarrupalat.

Alkuperäinen kuitti (Rechnung) löytyy. Hinta aikanaan 2499e.

Tästä netti-reviews:

http://twentynineinches.com/cube-ams-slt-29er-fs-first-impressions-mid-term/

https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/mountain-bikes/cube-ams-29-review/

Pyörään teipattuna 3M-heijastusteippejä. Punaista taaksepäin ja eteen/sivulle hopeista. Teipit tekee ulkonäöstä hieman rouhean, mutta olen halunnut pitää sen aavistuksen luotaantyöntävältä varkaiden takia. Pyörä ollut arkikäytössä ja välillä joutuu jättää yleisiin telineisiin. Käyttökulumaa on paikotellen (ks. kuvat). Unboxing-kuvakin - pyörä ollut minulla siis uudesta.

Olen 191cm. Cuben geometria on hieman lyhyt (vaakaputki) minulle - sopii minusta paremmin 183-188 senttiselle. Mutta myös makukysymys. Tykkään että reach:ia ois enemmän. Pidempi stemmi on vaihdettuna. Satulaputki riittää 195cm:lle.

Tästä täysjoustava paketti ympärivuotiseen fillarointiin. Ei ehkä paras maastorymistelyyn, mutta kaikkeen muuhun liikkumiseen mukava peli.

Ota omat SPD-popot mukaan (voi testaa lenkkareilla) ja tule koeajamaan Rastaalaan.

 

Hinta: 1000€

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Seppo Laukasto, 0405550846 -> WA

 

CubesPaketista.jpgKryptonite.jpgHopeKeskiö.jpgKaapeliKuluma.jpgKashima.jpgMaxxit.jpgCubesMyynti01.jpgKendaKiekko.jpgCubeSramX0.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...