Jump to content

Giant CRF tree 1996 vuoden hiilikuitu maantie, 53, Raasepori


keny

Recommended Posts

Merkki: Giant

Malli: CRF tree

Lyhyt kuvaus: 1996 vuoden hiilikuitu maantie

 

Rungon koko: 53

 

Kuvaus: Vähän käytetty retro maantiepyörä jollekin joka aktiivisesti käyttää, itsellä maantiepyöräily jäänyt maastopyöräilyn jalkoihin.
Olen ostanut pyörä alkuperäiseltä omistajalta ja päivittänyt osia, vaikka ei tarvetta kuluneisuuden takia, niin että nyt ultegra vivut ja 105 vaihtajat 2x10 ja kampi ulkoisella laakerikupilla, se myös Shimanon. Jarrut Stam Apex, kiekot Shimano R500 jonka päällä uudet Continental Gatorskin 25 mm kumit ( vaihdettu pari vuotta sitten kun piti alkaa ajaa uudestaan mutta jäi).
Kosmettisesti löytyy jonkin verran kulutus/säilytys muistoja, mutta kuitenkin siisti mielestäni.
Satula Spessun ja ohjaustanko olen vaihtanut mutta en muista merkki ja malli. Satulatolppa alkuperäinen kuten ohjain laakeri. Itse kans ajanut todella vähän tällä, tuskin rungolla kokonaisuudessa ajettu paljon yli 1000 km!
Lisää kuvia yv kautta 

 

Vaihdossa voin harkita 2000 luvun maastopyörä.

 

Varattu sunnuntaina 7.5 asti 

 

Hinta: 320€

 

Paikkakunta: Raasepori

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV aluksi

 

 

Screenshot_20230412-154519.jpgScreenshot_20230412-154540.jpgScreenshot_20230412-154604.jpgScreenshot_20230412-154801.jpgScreenshot_20230412-154656.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: keny
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...