keny Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Giant Malli: CRF tree Lyhyt kuvaus: 1996 vuoden hiilikuitu maantie Rungon koko: 53 Kuvaus: Vähän käytetty retro maantiepyörä jollekin joka aktiivisesti käyttää, itsellä maantiepyöräily jäänyt maastopyöräilyn jalkoihin. Olen ostanut pyörä alkuperäiseltä omistajalta ja päivittänyt osia, vaikka ei tarvetta kuluneisuuden takia, niin että nyt ultegra vivut ja 105 vaihtajat 2x10 ja kampi ulkoisella laakerikupilla, se myös Shimanon. Jarrut Stam Apex, kiekot Shimano R500 jonka päällä uudet Continental Gatorskin 25 mm kumit ( vaihdettu pari vuotta sitten kun piti alkaa ajaa uudestaan mutta jäi). Kosmettisesti löytyy jonkin verran kulutus/säilytys muistoja, mutta kuitenkin siisti mielestäni. Satula Spessun ja ohjaustanko olen vaihtanut mutta en muista merkki ja malli. Satulatolppa alkuperäinen kuten ohjain laakeri. Itse kans ajanut todella vähän tällä, tuskin rungolla kokonaisuudessa ajettu paljon yli 1000 km! Lisää kuvia yv kautta Vaihdossa voin harkita 2000 luvun maastopyörä. Varattu sunnuntaina 7.5 asti Hinta: 320€ Paikkakunta: Raasepori Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV aluksi Muokattu: 4. Toukokuuta, 2023, käyttäjä: keny
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään