pta Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2014 (muokattu) Myydään tarpeettomana Thule Clip On 9103 3-pyörän kuljetushärpäke. Muutaman kerran käytetty ehjä ja toimiva. Sopii ainakin Skoda Octavia farkun ja Renault Clio 3:n kaltaisiin takaluukkuihin.Googleen Thule Clip On ja auton malli niin näet onko soveltuva.Nouto Vantaalta.Pasi.aaltoÄTop.fihp. 50e Muokattu: 7. Huhtikuuta, 2014, käyttäjä: pta
jopo Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2014 moiOnko hajua sopisiko Opel Zafia A takaluukkuun?Mikä clipOn malli on kyseessä?
pta Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2014 Luulen ettei sovi. Kaivoin netistä sopivuustaulukon ja Zafiraan menee 9104 ja tuo myytävä versio on 9103.
Sambe_ Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2014 Onko vielä tallella? Ainakin Thulen sivujen mukaan käy Seat Leonin konttiin. Jos pieni testaus onnistuisi niin varmaan päästäisi kauppohinLähetetty minun ASUS Transformer Pad TF700T laitteesta Tapatalkilla
Sambe_ Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2014 Pitäisi lukea tarkemmin....Lähetetty minun ASUS Transformer Pad TF700T laitteesta Tapatalkilla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään