arto.koukku Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2023 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2023 (muokattu) Merkki: . Malli: . Lyhyt kuvaus: . Rungon koko: . Kuvaus: - Hinta: € Paikkakunta: Kontiolahti Maakunta: Pohjois-Karjala Yhteystiedot: A Muokattu: 28. Maaliskuuta, 2024, käyttäjä: arto.koukku
Hansa Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2023 Oletko minkä mittainen kuski? Mietin että jääkö liian pieneksi 185cm ajajalle.
arto.koukku Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2023 1 tunti sitten, Hansa kirjoitti: Oletko minkä mittainen kuski? Mietin että jääkö liian pieneksi 185cm ajajalle. Hei. Itse olen 181cm pitkä ja olen ollut kokoon todella tyytyväinen. Cubella on hieman isompi koko skaala kirjain asteikolla. Itse mietin myös hankkiessani jääkö pieneksi,mutta koeajon jälkeen olin todella tyytyväinen hankintaan!
Hansa Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2023 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2023 Ok, pitää tutkia vielä mittoja tarkemmin. Olemme etelään päin tulossa tuossa elokuun lopulla, mikäli pyörä on siloin vielä myynnissä, niin tulisin mielelläni kokeileen ja ostamaan jos sopiva sekä kooltaan ja hinnaltaan.
arto.koukku Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2023 18 tuntia sitten, Hansa kirjoitti: Ok, pitää tutkia vielä mittoja tarkemmin. Olemme etelään päin tulossa tuossa elokuun lopulla, mikäli pyörä on siloin vielä myynnissä, niin tulisin mielelläni kokeileen ja ostamaan jos sopiva sekä kooltaan ja hinnaltaan. Selvä homma.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään