wlho Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2023 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2023 Merkki: Ostetaan gravel-pyörä Malli: 52-54, 175cm kuskille Lyhyt kuvaus: Turun seutu Rungon koko: 52-54, S-M Kuvaus: Ostetaan gravel-pyörä 175cm pituiselle kuskille Turun seudulta, Nouto onnistuu tarvittaessa kauempaakin sopivan pyörän löytyessä. Mieluiten hydraulisilla levyjarruilla ja 1x voimansiirrolla. Tarjoa! Hinta: 700-1500€ Paikkakunta: Kaarina Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Yv
fitukata Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2023 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2023 Moi! Mulla olisi sulle tarjolla juuri sopiva laite. Olen itse myös 175 pitkä. Katso ilmoitukseni tältä samalta myyntipalstalta. Cannondale Topstone 3 Sora vm.-19 . Asun myös Turussa niin tule ihmeessä katsomaan,et pety. T. Kai
wlho Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2023 4 tuntia sitten, fitukata kirjoitti: Moi! Mulla olisi sulle tarjolla juuri sopiva laite. Olen itse myös 175 pitkä. Katso ilmoitukseni tältä samalta myyntipalstalta. Cannondale Topstone 3 Sora vm.-19 . Asun myös Turussa niin tule ihmeessä katsomaan,et pety. T. Kai Kiitos tarjouksesta, vastattu yv:llä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään