Jump to content

Specialized Turbo Levo Comp 2021 Full Suspension, eMTB, 4200€


mstendah

Recommended Posts

Brand: Specialized

Model: Turbo Levo Comp 2021

Short description: Full Suspension, eMTB

 

Frame size: M

Engine power: 565W

Frame number: Pyytäessä

 

Description: Tästä mahtava maasturi kaikenlaiseen käyttöön. Ostin uutena itse Bikeplanetistä, vuosimalli 2021, 700Wh akku ja mahtava vääntävä 90Nm Spessun om moottori.

Tämä suosittu malli on pärjännyt monessa testissä ja vertailussa. Alla Tekniikan Maailma testivoittojuttu (ehkä maksumuurin takana) ja toinen ilmainen juttu ko mallista. Pyörä on Bikeplanetin säännöllisesti huoltama. Erittäin hyvässä kunnossa. Muutama pikku jälki, niin kuin maastopyörässä kuuluu olla. Syy myymiseen on uusi työsuhdepyöräetu, jonka turvin ostan täysin samanlaisen tämän tilalle. Akku oman diagnostiikan (kts kuva) mukaan 100% kapasiteetissa. Mahtavia kilometrejä takana 3000km. Nastarenkaista voidaan sopia jos tarvetta.

Kaikki alkuperäiset tarvikkeet, työkalut, kuitit yms. luonnollisesti tallessa.

Olen pitänyt pyörästä erittäin hyvää huolta, ja kuljetuksessa aina suojapussissa, kuten kuvasta näkee.

Koko M, olen itse 176cm

https://tekniikanmaailma.fi/lehti/5b-2019/tm-ajettua-specialized-turbo-levo-comp-sahkopyora-kevyesti-mista-vaan/
https://www.mbr.co.uk/reviews/electric-bikes/specialized-turbo-levo-alloy-comp

 

Price: 4200€

 

City: Espoo

Province: Uusimaa

 

Contact information: Mikael Stendahl, 044 044 6666

 

 

IMG_0623.jpegIMG_0961.jpegNotification_Center.pngIMG_0998.jpegIMG_6464.pngIMG_6463.pngScreenshot_27_2_2023__18_54.jpg

 

 

IMG_0623.jpeg

IMG_0961.jpeg

IMG_0998.jpeg

IMG_1682.jpeg

Screenshot_27_2_2023__18_54.png

Specialized2.png

Muokattu: , käyttäjä: mstendah
Link to comment
Share on other sites

  • mstendah changed the title to Specialized Turbo Levo Comp 2021 Full Suspension, 90Nm / 700Wh, eMTB, M, Espoo
  • mstendah changed the title to Specialized Turbo Levo Comp 2021 Full Suspension, eMTB, 4200€

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...