Jump to content

***MYYTY*** Trek Madone 4.5, 54 cm / Mavic Ksyrium ES/SL / hp 1100 €


dT_

Recommended Posts

MYYTY

 

Trek Madone 4.5 hiilikuiturunkoinen maantiepyörä. Koko 54 cm. Sopii kropan mittasuhteista ja mieltymyksistä riippuen keskimittaiselle/lyhyehkölle kuskille. Itse olen 169 cm, mutta omaan makuuni passaisi pienempikin.

 

Kahvat, etuvaihtaja ja kammet Shimano 105 (normaalikammet 50/39 rattailla). Takavaihtaja Shimano Ultegra. Putkiosat ja satula Bontrageria (siis Trekin omaa merkkiä).

 

Kiekot kuvassakin esiintyvät Mavic Ksyriumit. Edessa ES, takana SL, noihin on kuitenkin vaihdettu keraamiset laakerit, joten kyseessä oikeastaan SLS!

 

Speksit, joihin poikkeuksena siis kiekot, kammet ja valitsemasi stemmi (Ritchey Comp 90 mm tai Deda Zero100 110 mm.)

 

post-11209-0-84927900-1394743979_thumb.j post-11209-0-97195400-1394743965_thumb.j

 

Mukaan saat päällä olevat Hutchinsonin Fusion 2 renkaat, yli puolet vielä kilometrejä jäljellä

 

Paino n. 7,7 kg kiekkoineen ja renkaineen, ilman polkimia. Putkiosista lähtee helposti painoa pois, kiekot ovat kohtuullisen kevyet puolentoista kilon painoisena settinä.

 

Kosmeettisia vikoja, kuten kampiin ja takavaihtajaan kaatuessa (hitaasti ja rauhallisesti ;) ) tulleita naarmuja, lukuunottamatta pyörä on kunnossa, ja pari kesää olen sillä ajellut hymy ns. korvissa asti :) Myyn pois, kun suunnittelen pärjääväni cc-pyörällä myös maantiellä.

 

Saat Shimanon 105 -polkimetkin mukaan jos kelpaa. Tuo kuitenkin koeajolle vähintään omat kengät :D Olen viikolla yleensä aamupäivisin kotona, tervetuloa!

Hintapyyntö: 1100 €

Paikkakunta: Kerava

Yhteydenottotapa: timohoo ättä iki.fi, tai puh. 040 518 2664

 

Keväisin terveisin, Timo

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...