Jump to content

Fuji Cross Comp Fuji Cross Comp 49/XS-S, 49, Helsinki


Jouni Kettunen

Recommended Posts

Brand: Fuji

Model: Cross Comp

Short description: Fuji Cross Comp 49/XS-S

 

Frame size: 49

 

Description: Vaikkei ole ihan paras vuodenaika pyörän myyntiin, niin kokeillaan kuitenkin. Myyntiin Fuji Cross Comp cyclocrossi runkokoolla 49.

Tuo 49 koko arviolta taipuu välillä 155 cm - maks. 175 cm ajajalle (olen itse 174 cm lyhyillä jaloilla ja olen melko maksimi pituinen tälle rungolle vaikka stemmillä säätäisikin ajoasentoa). Runko alumiinia, haarukka hiilikuitu. Kilometrejä tälle rungolle on näytetty useampi tuhat, mutta voimansiirto on näprätty tikkiin viime kesänä ja muutenkin osaa on vaihdettu aika reilusti. Ajoin itse tällä pitkälti työmatkaa eri kiekoilla, jotka möin maailmalle jo aiemmin sekä satunnaisia soraseikkailuita. Ei rääkätty kisoissa tätä runkoa.

Osalistaa:

Voimansiirto:
Vaihtajat 105 edessä ja takana 2x10
Kammet FSA Gossamer 46/36 etuleivät
Ketju ja pakka vaihdettu viime kesänä. Ei vielä venymää / kulumaa. Alle 200 km ajettu. Sarjaa 105/Ultegra
Samoin kaikki kaapeloinnit ja kuoret vaihdettu samalla

Kiekot: AlexRims DC19 , Fujin hubit ja hyvin vähän ajetut soragummit Richleyltä. Sisureilla tällä hetkellä

Rungon osat:
Tanko vakio fuji, tankonauhat vaihdettu kesällä. Stemmi vakio +-7 asteella. Kaikki alua.
Satulaputki ja satula vaihdettu. Tällä hetkellä kiinni Selle SMP Forma huippusatula.
Jarrut: XLC Cantilever Brake Cross BR-C03 vaihdettu onnettomien tektrojen tilalle

Kauppaan mukavat tulevat kilkkeet:
Rungossa kiinni cadenssi - vauhtimittari. ANT / Bluetooth. Ne saa halutessaan mukaan.
Polkimet kiinni tällä hetkellä Crank Brothersin Doupleshotit. Ne saa mukaan ja niiden mukana tulleet perusklossit käyttämättömänä
Soittokello ja sopivasti tolppaan käypä pikalokari taakse.
Käyttämätön vaihtajakorvake

Pyörä sijaitsee Helsingissä Pihlajamäki - Malmi rajoilla. Saa tulla katsomaan ja kokeilemaan (jos uskaltaa liukastella tuolla)
Kysymykset ja yhteydenotot: jouni.kristian.kettunen at gmail.com tai privaviestillä täällä foorumilla.

 

Price: 600€

 

City: Helsinki

Province: Uusimaa

 

Contact information: whatsapp ja viestit: nol viis nol 3276887
email jouni.kristian.kettunen at gmail.com

 

edestä.jpgsivusta takaa.jpgsivusta.jpgtakaa.jpgvaihtaja ja lokari.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...