AOK Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2023 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2023 Brand: Specialized Model: P1 Short description: dirtti pyörä Frame size: Large Description: Dirttipyörä uuden alta pois. Vuosimallista en osaa varmuutta sanoa, itse ostanut tämän käytettynä muutama vuosi sitten. Sen jälkeen kertynyt suht vähän dirtillä ajoa. Keulaan voi halutessaan vaihtaa stefat, sillä vuotaa läpi vähän öljyä. Itseäni tai ajoa tämä ei ole haitannut. Tämä on huomioitu hinnassa. Rungossa muutamia naarmuja, mutta muuten todella hyvässä kunnossa. Kokona taitaa olla tuo ainot koko, eli kaikille sopiva. Itse olen 186cm pitkä ja tolla on ajot sujunut. Frame: Specialized P1 Fork: Marzocchi Dirt Jumper 3 100mm Headset: FSA Impact Stem: Chromag HiFi V2 40mm Handlebar: Chromag Fubars FU40 740mm Grips: Odi Longneck SL 140mm Brake: Shimano M506 / M447 Rotor: Avid G2 CS 140mm Bottom bracket: Mid BB Cranks: Specialized P. Series, 175mm Pedals: Muoviset OEM Chainring: Shadow Conspiracy Kobra 25T Chain: KMC HL710 Silver Halflink Rims: Alexrims P. Disc 26” Hubs: Specialized P. / 12T Tyres: Maxxis DTH Skinwall 26x2.30” Tubes: Kenda Saddle: Stolen Kush Seatpost: Stolen Thermalite Pyörää pääsee koeajamaan täällä Espoossa tai voin tuoda Terminaaliin koeajoon. Valitettavasti en lähde postittamaan, eli vain nouto Espoosta. Price: €450 City: Espoo Province: Uusimaa Contact information: PM tai sähköposti [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään