Jump to content

28" kiekot levyjarru pikalinkku, Helsinki


Pungero

Recommended Posts

Merkki: 28" kiekot

Malli: levyjarru

Lyhyt kuvaus: pikalinkku

 

Kuvaus: Shimanon HB-TX505 hubit, 32 pinnaa. Mukaan tulee myös 160 mm ja 180mm jarrulevyt (vain toinen on kiinni kuvassa, mutta molemmat löytyy kyllä). Ainakin etuvanteen merkki näyttäisi olevan Schurmann SDR 19. Olen itse käyttänyt näiden kanssa 32mm leveitä Panaracer Gravel Kingejä. Kyseiset kuvassa esiintyvät pinkit kumit ei valitettavasti kuulu kauppaan, mutta tällä hetkellä kiinni olevat sisurit kylläkin ja voin ostajan näin halutessa laittaa vanteille elinkaarensa loppusuoralla olevat nastarenkaat, jotka sain itse näiden kiekkojen kanssa. Myöskään pikalinkkuja ei tule mukaan.

Näiden kiekkojen tarina on sellainen, että ostin nämä kesällä 2021 täältä fillaritorilta käytettäväksi kesän pyörävaelluksella, ettei ykköskiekkoni ottaisi vahingossa itseensä kuorman alla. Ja nämähän selviytyivät reissusta vallan mainiosti. Olettaisin itse ajaneeni kiekoilla n. 600 km ilman ongelmia. Aikaisemmasta käytöstä en osaa luonnollisesti sanoa. Nyt nämä jäi itseltäni tarpeettomiksi, kun alla on uusi retkipyörä.

Toimitustapana nouto Helsingin Oulunkylästä.

 

Hinta: €80

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yhteydenotot tänne

 

IMG20230101154318.jpgIMG_20230102_000451_887.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...