Jaakko Posti Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2022 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2022 Brand: SANTA CRUZ Model: HIGHTOWER CARBON C 27.5+ 2016 Short description: Täysjousto 27,5+ Frame size: L Description: Myydään SANTA CRUZ HIGHTOWER CARBON C 27.5+ vuodelta 2016 Pyörä käyty läpi ja huollettu laakereita ja iskareita myöden. Kaikki toimii vaikka käytön jälkiä näkyy. Monipuolinen pyörä kaikenlaiseen ajoon. Itse ajanut tällä kaikki ajot niin bike parkeista xc lenkkeihin ja maastopyörä vaellukseen. Pyörä sopii parhaiten 170-185cm kuskille ajotavasta/tottumuksesta riippuen. Tuossa jotain arvioita kyseisestä pyörästä https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/mountain-bikes/santa-cruz-hightower-c-s-am-27-review/ Alkuperäisitä osista olen päivittänyt jarrut/jarrulevyt, Vaihteet, satulatolpan (Kestää kylmääkin), Istuimen, Keulaan olen asentanut Vorsprung Luftkappe ilmamännän tuomaan herkkyyttä ja progressiivisuutta. Pyörän mukana tulee jotain tarvikkeita, extrakorvike yms. ja 2 paria 27,5+ renkaita ( Schwalbe Nobby NIc 2,8” (pari) Sekä Surly Dirt Wizard 3” (pari) ) Halutessaan 200€ lisähintaan saa mukaan Fox Float X2 iskarin jota olen suurimmaksi osaksi käyttänyt pyörässä. OSAT KEULA: RockShox Pike RC, 150mm RUNKO: SANTA CRUZ HIGHTOWER CARBON C 2016 ( L koko ) Iskari: RockShox Monarch RT Kiekot: Easton AR 40, 27.5", 32 Hole + SRAM MTH 716 15mm x 110mm Torque Cap Front, SRAM MTH 746 Rear Renkaat: Paikallaan (WTB Ranger 3,0” ) Mukaan Schwalbe Nobby NIc 2,8” (pari) Sekä Surly Dirt Wizard 3” (pari) Istuin: WTB Volt Saddle Cromoly, black Kammet: Race Face Aeffect SL, 175mm Vaihtaja: Shimano XT 1 x 11 Jarrut: Shimano SLX BL-M7100 4 mäntäset edessä ja takana. Edessä 203mm ja takana 180mm levy Ohjaustanko: Race Face Ride 35x760mm Lo-Rise Ohjauskannatin: Race Face Turbine Basic 35 Ohjauslaakeri: Cane Creek 40 IS Tapered Satulaputki: Brand-X Ascend 150mm Price: 1800€ City: Rovaniemi Province: Lappi Contact information: jaakko (at) jaakkoposti.fi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään