Iso-O Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2022 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2022 Brand: Surly Model: Disc Trucker Short description: 60cm, vm~2012 Description: Paljon ajettu runko työ- tai maailmanympärimatkalle. Maalipinta naarmuinen. Vaihtajan korvake on tarkistettu ja suoraksi todettu. Haarukan ruotoa on vähän lyhennetty, mutta setä Surly jakelee sitä sen verran anteliaasti, että tuokaan tuskin jää liian lyhyeksi. Väri toistuu tuossa kuvassa suhteellisen oikeana, todellisuudessa ehkä vähän sinertävämpi ja vähemmän oliivi sävy. Tuollainen soviet racing green. Rengastilaa on paljaaltaan juuri ja juuri 50-millisille (testattu WTB Ventureilla ja 25mm vanteilla). Mukana tulevien lokarien kanssa edessä mahtuu tuo 50mm Venture juuri ja juuri pyörimään, mutta rohisee kurakelillä sen verran, että käytännössä ei kannata. Edessä rengastilaa rajoittaa renkaan korkeus, leveyttä haarukassa piisaisi isommallekin. Takana lokarin kanssa 45mm on hyvä, ja edessäkin siis käytännössä isoin, mitä tuohon kannattaa laittaa. Geometria löytyy kuvista. Olen itse lyhytjalkainen 190-senttinen ja olen nauttinut tämän ajamisesta 90-100mm stemmeillä, sekä viiksitangolla, että dropilla. Mukaan tulee kuvassa näkyvät: Cane Creek 40 ohajinlaakeri; alempi laakeri ei enää tunnu uudelta, mutta on vielä käyttökelpoisessa kunnossa. Gilles Berthoud -rosterilokarit, leveys 60mm+roiskeläppä edessä Rujo satulatolpan kiristin, etuvaihtajan panta braze-on -kiinniteiselle vaihtajalle ja kaapelistopit viistoputkeen. Tähän menee pikalinkkunavat, taakse 135mm. Jarrukiinnikkeet ovat mallia IS, eli post mount -jarrut adaptereilla, max 160mm levyt. Satulatolppa 27,2mm ja panta 30,0mm En viitsi alkaa pakkaamaan tätä, joten kiinnostuneet joutuvat hakemaan paikan päältä. Price: €350 City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään