Jump to content

Eddy Merckx 525 maantiepyörä, 52, Helsinki


ValBro

Recommended Posts

Merkki: Eddy Merckx

Malli: 525

Lyhyt kuvaus: maantiepyörä

 

Rungon koko: 52

 

Kuvaus: Vuoden 2019 AG2R La Mondiale tiimipyörä jonka edellinen omistaja samalla kaudella Jaakko Hännisen kanssa ajanut Alexis Vuillermoz. Pyörä hankittu proownedcycling.com:ista, yksi vastaava löytyy vielä joten speksit täsmää melko hyvin tähän https://cykom.com/products/eddy-merckx-525-carbon-road-bike-gallopin-49-s-ag2r-la-mondiale?_pos=1&_fid=b48bb2fa4&_ss=c#ProductTabs

Tässä yksilössä Campagnolo Record EPS voimansiirto ja Campagnolo Record jarrut (vanne), Rotor 3D-kammet, Forza Levanto 45 kiekot. Lisäksi Favero Assioma Duo polkimet ja Wahoo Elmnt Bolt-mittari. Polkimia, mittaria, kiekkoja tai muita komponentteja ei myydä erikseen vaan ainoastaan full set-kauppa. Pyörää saa tulla kokeilemaan ja katselemaan. Koosta sen verran että itse olen 174cm ja istuu kuin hanska. Alle 170- vajaa 180cm ihanteellinen ajajan pituus mutta koittamallahan se selviää tuntuuko käteen.

Lisätietoja saa kysymällä. Pyörä ollut itse erittäin vähällä käytöllä.

Eddy Merckx on Belgian Cycling Factory:n brändi eli samalta tehtaalta tulee Ridley-pyörät.

 

Hinta: €4200

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: kysy lisää 0400 52 90 52
tai [email protected]

 

em525a.jpgem525b.jpgem525c.jpg

 

Muokattu: , käyttäjä: ValBro
Link to comment
Share on other sites

  • ValBro changed the title to Eddy Merckx 525 Eddy Merckx 525, XS, Helsinki
  • 5 months later...
  • 9 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...