MikaK75 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2022 Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Evil Malli: Following V1 Lyhyt kuvaus: 29" hiilikuitu täysjousto Rungon koko: M Kuvaus: Siistikuntoinen Evil Following V1, vuosimalli n. 2016-17, minä olen toinen omistaja. - Vaihteisto SRAM X11 - Jarrut SRAM Guide R - Keula DVO Diamond - Takaiskari Rockshocks Monarch RT3. - Hissitolppa Raceface, - Koko runko, kammet ja ohjaustanko hiilikuitua (eli on kevyt) Kulumäjälkiä ja raapamia löytyy muutamia mutta erittäin siisti kaiken kaikkiaan. Omia kilometrejä ehkä 2000. Mukaan saa - Toiset kiekot Ice-Spiker nastarenkailla (levyt ja pakka kiinni, ei muuta kun alle ja talvilumille, jäälläkin pitää kuin tauti) - Flat-peruspolkimet ja Spessun 143mm satula. (omassa kuvassaan) Juomapullotelineet pidän itse. Myydään toisen pyörän tieltä. Yhteydenotot yv kiitos! Voin laittaa yv:llä /sähköpostilla/tms. enemmän kuvia kun oikeaa kiinnostusta esiintyy. Hinta: 1450 € Paikkakunta: Tuusula Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yv Muokattu: 22. Marraskuuta, 2022, käyttäjä: MikaK75
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään