janrud Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2022 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2022 Merkki: GT Malli: Timberline Lyhyt kuvaus: ysäri-mtb 26" Rungon koko: X Kuvaus: Myydään ysäriklassikko viininpunainen GT Timberline, zeitgeist bikenstein (tietäjät tietää). Pyörä kasattu itse täydelliseksi työmatkaratsuksi, mutta soveltuu varmasti myös maastoajoon paksummilla renkailla (tulevat mukana kaupanpäällisenä) ja ilman etukoria tai lokareita. Rungon tarkka koko ei tiedossa, mutta itse olen 175 cm ja mittataulukon yläpäässä kyseiseen runkokokoon, eli soveltuu varmaankin 165-175 kokoiselle kuskille. Pyörällä ajettu n. 300 km, eli käytännössä kuin uusi. Runko lähes mintti. Pyörä sijaitsee Espoon Haukilahdessa. Pyörässä seuraavat osat: Kiekot: Mavic Crossride 26" Renkaat: Schwalbe Road Cruiser Jarrut: Shimano Deore Kammet: Shimano Deore... Polkimet: Shimano M520 Etuvaihteet: Sram X5 Takavaihteet: Sram X7 Satulatolppa: Easton EC70 (hiilikuitu) Kuvan satula ei kuulu kauppaan Lisäkuvia ja lisätietoa kysymällä. Hinta: 740€ Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yhteydenotot yksityisviestillä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään