Jump to content

Specialized Stumpjumper Carbon Expert 2019 täysjousto 29", L, Hämeenlinna


antti.v

Recommended Posts

Brand: Specialized

Model: Stumpjumper Carbon Expert 2019

Short description: täysjousto 29"

 

Frame size: L

 

Description: Description: Myydään hyväkuntoinen vuoden 2019 Specialized Stumpjumper Expert täysjousto. Runko on hiilikuitua ja koko on L tai uudemman mitoituksen mukaan S4. Olen itse 182cm pitkä ja koko on ollut minulle hyvä. Pyörää on huollettu vuosittain alan liikkessä. Kumit ja ketju käytännössä uudet, ajettu pari lenkkiä.

Pääosat:
Keula: RockShox Pike RC, DebonAir, rebound/low-speed compression adjust, tapered steerer, 51mm offset, 15mm Maxle® Stealth thru-axle, 15x110mm Boost™, 150mm of travel. Keulaan on vaihdettu 160mm ilmaruoto. Alkuperäinen 150mm ilmaruoto mukaan.
Iskari: RockShox Deluxe RT3, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, 210x50mm
Vaihteensiirto: SRAM GX
Vanteet: Roval Traverse 29" 30mm kuitukiekot
Jarrut: Shimano XT

Tarkemmat speksit: https://www.specialized.com/US/en/mens-stumpjumper-expert-29/p/154958?color=253540-154958

Kauppaan eivät kuulu kuvassa näkyvät polkimet ja ajotietokone. Suosin noutoa, mutta sovittaessa kulkeutuu myös Hyvinkään suuntaan.

 

Price: -

 

City: Hämeenlinna

Province: Kanta-Häme

 

Contact information: Yksityisviesti tai sähköpostia: [email protected]

 

IMG20220904133208.jpgIMG20220904133221.jpgIMG20220904133241.jpg


Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...