VisaS Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2022 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Shimano Malli: ME3 Lyhyt kuvaus: Mtb-kengät, SPD, koko 45 Kuvaus: Myydään käytetyt, mutta hyväkuntoiset Shimanon ME3-pyöräilykengät. Kengissä kiinnitys SPD-klossilla, eli suunniteltu ensisijaisesti maastoajoon, mutta toimivat erinomaisesti kaikissa ympäristöissä. Itse olen ajanut kengillä pääasiassa työmatka-ajoa kaupungissa, mutta myös maantie- ja maastoajoa. Kengillä voi kävellä ihan mukavasti lyhyitä matkoja. Kengät on ostettu uutena n. 2 vuotta sitten. Niillä on ajettu ympärivuotisesti, eli pieniä käytön jälkiä on, mutta kiristys ja muut kriittiset kohdat toimivat moitteetta. Kenkien hinta uutena oli n. 100€. Hyvät yleiskengät esimerkiksi lukkopolkimiin tutustuvalle pyöräilijälle. Toki aktiiviharrastajallekin kelpo kengät. Myyn pois, sillä ostin leveämpilestiset tilalle, muuten olen ollut kenkiin erinomaisen tyytyväinen. Koko: 45 Kengät sijaitsevat Tampereella, jossa niitä pääsee sovittamaan, tai voin postittaa postikuluja vastaan muualle Suomeen. Lisätiedot YV:llä! Hinta: 20 Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yksityisviesti Muokattu: 25. Lokakuuta, 2022, käyttäjä: VisaS
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään